    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Date: Tue, 28 Jan 2014 09:00:40 +0000 (UTC)

    Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > Tak, przyznaję że kłamliwie prezentujesz moje wypowiedzi.

    :)
    No patrz, ale w drugim zdaniu potwierdziłes moją wypowiedź...

    > To nie jest oskarżenie, to stwierdzenie faktu.

    Koncze te dyskusje o semantykę skoro dla ciebie zdania:
    Artur twierdzi, ze mandatów bez winy nie ma.
    choć zasadniczo prawdą jest, że o mandat bez winy trudno.

    Choc oczywiście te zdania analizowane przez prawnika nie oznaczają tego
    samego, to jednak generalnie oznaczają to samo.
    Z dokładnościa do pojedynczych wyjątków.
    A jak wiadomo, wyjątki potwierdzają regułę.

    > Ciekawy wniosek.

    Ciekawy komentarz.
    A moze jakis merytoryczny?
    Jakies odniesienie sie do argumentów?

    > To twoje podejście i twój problem.

    Dziekuje za truzim.
    Tak, Arturze, to co piszę, to opis mojego podejscia - cóż za błyskotliwe
    spostrzeżenie.

    > Nie mam w zwyczaju.

    > Wiemy, wiemy:P

    Co po co kłamiesz, ze wszyscy jezdza zgodnie z przepisami?
    Skoro juz czytamy literalnie co ktoś napisał...

    > No, za dużo było mandatów do płacenia za niewinność to zwolniłeś ;)

    Zwolniłem z +20 na +10.
    Zobaczymy jakie efekty.

    > Właśnie udowodniłeś pięknie, że popełniłeś wykroczenie, ale chcesz się
    > wykręcić z przyczyn formalnych.

    Jak juz piszesz coś takiego, to musisz wyjasnic dokładnie, dlaczego
    uważasz, ze ja popełniłem wykroczenie.
    Jade, nie widze zadnego znaku ograniczenia, okolica tez raczej pustawa wiec
    trudno sie domyslic.
    Skad mam wiedziec, ze jest ograniczenie?

    > Wiesz co, nie chce mi się z Tobą gadać, a te gówniarskie zagrania to
    > zostaw sobie dla kolegów. Proponuję więcej literatury i dobrego filmu
    > to może zrozumiesz sens pewnych stwierdzeń.

    Zgadzam sie, odczuwam dokładnie to samo, dyskutując z Tobą.