    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Chamstwo telemarketerów rośnie
    Date: Fri, 28 Feb 2014 22:56:47 +0100

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:len8hr$mfh$1@node2.news.atman.pl...
    >W jakiejś książce telefonicznej mój numer musi widnieć z nazwiskiem
    >"Jakubik". Być może taki był poprzedni abonent. Po raz któryś wydzwaniają z
    >pytaniem "To firma ple ple ple, czy to mieszkanie państwa Jakubik?"

    JakubikÓW...
    (to nie do ciebie)

    > No to odpowiadam: "Tu nie mieszka żaden Jakubik!".
    >
    > Ale dzisiaj było jeszcze lepiej. Podnoszę słuchawkę, a tam słyszę
    > prostacki śmiech. Pewnie jedna drugiej opowiedziała jakiś dowcip a'la
    > Strassburger. Po chwili się orientuje, że system ją połączył, więc nagle
    > zmienia ton:
    >
    > - To firma ple ple ple, czy to mieszkanie państwa Jakubik?

    Jakubików, przeca to nie dwie lesby, żeby tak pytać o nazwisko... Często
    telemarketery tak pytają ich taka owaka...

    > - Tu nie mieszka żaden Jakubik.
    > - To kultura wymaga, żeby się przedstawić!

    Zaraz by się pizda dowiedziała, kim ona jest i kim byli/są jej Szanowni
    Rodziciele :P

    > Noż co za tupet. Bezczelny babsztyl wydzwania pod nieznany jej numer i
    > jeszcze się domaga, że ktoś jej złoży pełny raport z tego kto tu mieszka,
    > ile zarabia, na co choruje itd... I jeszcze będzie mnie pouczać o
    > kulturze.

    http://czasdzieci.pl/czytanki/id,28954-jan_brzechwa_
    kwoka.html
    :P
    Chyba bym ją zjebał od ostatnich...

    > Pomijam fakt, że kiedyś istniało coś takiego jak kultura użycia telefonu.
    > Kultura, która upadła właśnie przez takich bezczelnych wydzwaniaczy.
    >
    > Ale jest inna sprawa. Babsko dzwoni, żeby coś mi sprzedać. To jaka
    > strategia marketingowa zakłada obrażanie klienta przez sprzedawcę? Nawet
    > gdybym kontynuował rozmowę z tą babą, to i tak nic nie kupię od takiego
    > bezczelnego grzyba.

    Jeśli zaprezentował się numer, to może wrzucić go na czarną listę? A jak
    nie, to anonimom odciąć możność dodzwonienia się. RADYKALNIE obniży poziom
    telemarketingu :P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---