  • Data: 2014-03-03 17:30:29
    Temat: Re: Chamstwo telemarketerów rośnie
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:s767h9lj7aj64244s6lgji7mfrdf37cvh6@4ax.com...

    > Oni dosyc skutecznie usuwaja mnie ze swojej listy jezeli ich poprosic

    To jasna sprawa i chyba nawet u nas tak to działa. Ale zabanglać by mogło
    przy 2-3... no, 10 takich organizacjach. A jeśli takich organizacji jest
    dajmy na to, tysiąc (a po USA sądząc, z pewnością daleko więcej), to
    odbierać tysiąc telefonów z takich miejsc, to można pierdolca totalnego
    dostać.

    > .

    > Nie. Wedle tutejszej litsratury:
    >
    > a. telemarketerzy uzywaja komputera wo wyszukiwania mumerow; wyszukuja
    > numery po kolei z przypisanego in bloku,

    Różnie, raz mnie trafili z losowego (na tymczasowy numer z UPC, który
    nigdzie, nikomu, absolutnie, nawet najbliższej rodzinie i przyjaciołom, nie
    był podany), innym razem z jakiejś tajemniczej bazy (sam charakter
    dzwonienia świadczył o tym, że usiłują wywołać konkretnie mnie - wyszło po
    tym, że kilkakrotnie dzwonili na jeden po drugim, posiadane przeze mnie
    konkretne 2 numery).

    > b. Jest jakis protokol ktory pozwala stwierdzic czy taki mumer
    > istnieje. Sprawdzajacu wysyla sygnal o jakiejs tam ztrukturze; jak
    > numeru nie ma to centrala zwraca inny sygnal

    Wydaje mi się, że tu zwykły ISDN zabangla wystarczająco dobrze, sam ISDN
    zwróci odpowiedni parametr bez konieczności czekania, czy to "zajęty".

    > c. To pudeleczno na sygnal "czy to jest dobry numer" odpowiada
    > automatycznie "nei ma takiego numeru"

    To znowu chyba ISDN, albo może VoIP, w którym też myślę, że dało by się
    łatwo rozwiązać takie sprawdzenie bez konieczności czekania na rozpoznanie
    sygnału...?

    > Zerszta, tych podeleczek jest sporo roznego rodzaju. Centrala tez
    > oferuje protekcje pzreciw telemarketerom, ale kosztuje to 5 dolcow
    > miesiecznie

    Jestem w stanie zapłacić, to 15 zyla, nie zbiednieję. Ale tak rzadko
    dzwonią, że nie ma potrzeby, mogę też kupić aparat, który będzie takie
    pierduny zrzucać na starcie.

    > Ja upzredzilem wszystkich Krewnych i Znajomych: masz telefon anomimowy
    > - mozesz do mnei napisac list

    Brata komórka się prezentuje, więc nie jest odrzucana, a innych numerów bez
    prezentacji nie ma. Więc nawet nie trzeba nic robić.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.