    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Date: Fri, 21 May 2010 21:53:03 +0200

    W dniu 21 maja 2010 20:12, tl pisze:
    > Użytkownik "SDD"<s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jak ja nienawidzę tej usługi. Ryczy do ucha jakieś kiepskiej jakości gówno
    > wybrane przez człowieczka, który tym wyborem usiłuje narzucic światu swoją
    > koncepcję jedynie wspaniałej sztuki audio.

    Ja tez nie lubię :) Tyle, że niektóre mają dość dobrą jakość i da się
    wytrzymać ale większość to charczy jak stary gruźlik. A tak w ogóle, bez
    względu na jakość i rodzaj, to mnie to po prostu rozprasza.

    > A ja jestem zmuszony do
    > wsłuchiwania
    > się w ten ryk bo nie mam innej możliwości sprawdzenia czy ten matoł już
    > odebrał
    > połączenie.

    No jest sposób, bo są programy co powiadamiają wibracją gdy ktoś
    odbiera. Nie trzeba telefonu trzymać przy uchu. Ale nigdy się tym nie
    bawiłem, bo mam wrażenie że to komplikuje, ale chyba po prostu z
    lenistwa nie wypróbowałem (zresztą, zaraz sobie to zainstaluje).

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."