-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <508ee112$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<508ee4a5$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@p...pl.invalid>
<508ee7d2$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@p...pl.invalid>
<a...@m...uni-berlin.de>
<4...@p...pl.invalid>
<a...@m...uni-berlin.de>
<508fa5fa$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@p...pl.invalid>
<508fa95d$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@p...pl.invalid>
In-Reply-To: <8...@p...pl.invalid>
Subject: Re: Cewka WN i świece
Date: Tue, 30 Oct 2012 12:00:41 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 23
Message-ID: <508fb367$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.53.24
X-Trace: 1351594855 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 83.5.53.24:50130
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:637341
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
>Oprócz znajomości ekonomii przydaje się tez elementarna znajomość
>mechaniki. W silnikach rzędowych o parzystej ilości cylindrów (w
>widlastych jest to już znacznie trudniejsze) masz pary cylindrów, w
w widlastych tez, z nielicznymi wyjatkami.
Poki nie jest to silnik do rasowego motocykla, to chcesz miec jednak
zaplony rownomiernie rozlozone.
A przeciez dawniej mialy rozdzielacz zaplonu, i byl ladny symetryczny.
>Silniki 3-cylindrowe, 4-suwowe mają zaplon co 240 stopni i nie ma
>mozliwosci znalezienia pary cylindrów, w których zapłon w jednym nie
>kolidowałby ze ssaniem w drugim. Iskra w czasie ssania, to brutalne
>zatrzymanie silnika i problemy w kolektorze dolotowym.
Niezaleznie od tego - co zrobic z ta jedna nadmiarowa swieca.
Bo teraz modne silniki GDI/FSI, mozna iskrzyc w trybie ssania :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.10.12 12:13 J.F
- 30.10.12 13:09 Adam Wysocki
- 30.10.12 17:55 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- nawigacja satelitarna
- SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- Głośnik piezoelektryczny
- Mala autonomiczna kamera monitoringu
- czas na emeryturę i EB
- Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- HDMI
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- skąd my to znamy
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=