eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCewka WN i świece › Re: Cewka WN i świece
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <508ee112$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <508ee4a5$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@p...pl.invalid>
    <508ee7d2$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@p...pl.invalid>
    <a...@m...uni-berlin.de>
    <4...@p...pl.invalid>
    <a...@m...uni-berlin.de>
    <508fa5fa$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@p...pl.invalid>
    <508fa95d$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@p...pl.invalid>
    In-Reply-To: <8...@p...pl.invalid>
    Subject: Re: Cewka WN i świece
    Date: Tue, 30 Oct 2012 12:00:41 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 23
    Message-ID: <508fb367$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.53.24
    X-Trace: 1351594855 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 83.5.53.24:50130
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:637341
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    >Oprócz znajomości ekonomii przydaje się tez elementarna znajomość
    >mechaniki. W silnikach rzędowych o parzystej ilości cylindrów (w
    >widlastych jest to już znacznie trudniejsze) masz pary cylindrów, w

    w widlastych tez, z nielicznymi wyjatkami.
    Poki nie jest to silnik do rasowego motocykla, to chcesz miec jednak
    zaplony rownomiernie rozlozone.

    A przeciez dawniej mialy rozdzielacz zaplonu, i byl ladny symetryczny.

    >Silniki 3-cylindrowe, 4-suwowe mają zaplon co 240 stopni i nie ma
    >mozliwosci znalezienia pary cylindrów, w których zapłon w jednym nie
    >kolidowałby ze ssaniem w drugim. Iskra w czasie ssania, to brutalne
    >zatrzymanie silnika i problemy w kolektorze dolotowym.

    Niezaleznie od tego - co zrobic z ta jedna nadmiarowa swieca.

    Bo teraz modne silniki GDI/FSI, mozna iskrzyc w trybie ssania :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: