  • 1. Data: 2010-05-19 22:50:21
    Temat: Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    Na forum fakty.tvn.pl telewizja TVN24 nachalnie cenzuruje posty. Właściwie nic
    nie mogę opublikować, chyba że się podszyję pod inną osobę i zaatakuję partię
    Prawo i Sprawiedliwość. Aby poznać skalę prorządowej cenzury telewizji TVN
    proponuję tutaj zamieszczać wszystkie niedopuszczone przez TVN wątki. Wygląda
    na to, że prezesura TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i skalę
    tego co, telewizja TVN cenzuruje.

  • 2. Data: 2010-05-19 23:08:54
    Temat: Re: Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
    Od: "Maar" <t...@t...rl>

    "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > Wygląda
    > na to, że prezesura TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i skalę

    Witaj Marcinie, stale monitorujemy Twoje komentarze krytykujące PO, dziś
    zarobiłeś 2 zł za ten wpis, kontynuuj.

    Z pozdrowieniami

    Sztab wyborczy PIS

  • 3. Data: 2010-05-20 05:55:00
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 19 May 2010 22:50:21 +0000 (UTC), "Marcin Rolicki"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >na to, że prezesura TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i skalę

    no bo to juz tak jest, ze sa 4 rodzaje prawdy:

    1. prawda
    2. swieta prawda
    3. gowno prawda
    4. prawda medialna

    i ta ostatnia jest najwazniejsza

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-05-20 06:29:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Marcin Rolicki pisze:
> [...]
    > na to, że prezesura TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i skalę

    na forum tvp jest to samo

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-05-20 06:49:18
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Właściwie nic
    TVN
    Wygląda

    > na forum tvp jest to samo

    Ale w tę samą stronę? Tzn. na TVP nie można krytykować PO, a można PiS?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 6. Data: 2010-05-20 06:57:48
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > na forum tvp jest to samo

    czyli cenzure polacy mają we krwi a ja myślałem że to wymysł komunistów...

  • 7. Data: 2010-05-20 07:03:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    flower pisze:
    > Ale w tę samą stronę? Tzn. na TVP nie można krytykować PO, a można PiS?

    pisałem tam kilka postów na temat działania firmy.

  • 8. Data: 2010-05-20 08:00:37
    Od: Mamut <c...@g...com>

    On 20 Maj, 00:50, "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>
    wrote:
> [...]
    > na to, że prezesura TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i skalę

    a my musimy życ z twoim spamem na usenecie. Jakaś równowaga w
    przyrodzie zawsze jest :)

  • 9. Data: 2010-05-20 09:13:52
    Od: "szat" <2...@1...com>

    "pawell32" <p...@n...pl> wrote in message

    > na forum tvp jest to samo

    Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz PIS ze
    stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

    --
    Radek

  • 10. Data: 2010-05-20 10:33:49
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "szat" <2...@1...com> napisał w wiadomości

    > Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz PIS
    > ze stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

    Pisiory robą to za darmo bo to partia biedoty.
    PO'wcy za to faktycznie płacą, ale za pracę
    w sztabie, za domową robotę nie dostaje się ani centa.

    Tomy M.