  • 11. Data: 2010-05-20 10:36:23
    Temat: Re: Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ht1pvd$16t$1@inews.gazeta.pl...

    > Na forum fakty.tvn.pl telewizja TVN24 nachalnie cenzuruje posty. Właściwie
    > nic
    > nie mogę opublikować, chyba że się podszyję pod inną osobę i zaatakuję
    > partię
    > Prawo i Sprawiedliwość. Aby poznać skalę prorządowej cenzury telewizji TVN
    > proponuję tutaj zamieszczać wszystkie niedopuszczone przez TVN wątki.
    > Wygląda
    > na to, że prezesura TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i skalę
    > tego co, telewizja TVN cenzuruje.

    Po co siedzieć na forum telewizji która zapowiadjąc
    transmisje z powodzi zachęca widzów tak:

    "Na relację zaprasza Państwa Czekolada Milka!"

    ... WSI24, szczyt bezczelności oni mają dawno pod sobą
    gdybym miał okreslić poziom ich załgania celowałbym
    w okolice stratosfery.

    Tomy M.

  • 12. Data: 2010-05-20 10:50:07
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-05-20 12:36, Tomy M. pisze:

    > ... WSI24, szczyt bezczelności oni mają dawno pod sobą
    > gdybym miał okreslić poziom ich załgania celowałbym
    > w okolice stratosfery.

    To ogladaj media dla prawdziwych polakow ojca Rydzyka i Pospieszalskiego.

  • 13. Data: 2010-05-20 10:56:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Marcin Rolicki* napisał(-a):

> [...]
    > prorządowej
    > cenzury telewizji TVN proponuję tutaj zamieszczać wszystkie

    Nie zgadzam się. Pisz sobie na pl.soc.polityka

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2010-05-20 11:49:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    szat pisze:
    > Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz PIS
    > ze stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

    jebło Cię w głowe?
    co pisu do jest mi b. daleko.....

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 15. Data: 2010-05-20 11:51:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    szat pisze:
    > Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz
    PIS
    > ze stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

    jebło Cię w głowe?
    do pisu do jest mi b. daleko.....

  • 16. Data: 2010-05-20 12:10:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > PIS
    >

    > jebło Cię w głowe?
    > do pisu do jest mi b. daleko.....

    Nie napisałeś za jasno o co Ci biega, a on odebrał to domyślnie odwrotnie.
    Wyluzujcie i nie odpowiadajcie pisowskim spamerom, po co wyciągać ich z
    kibla?

  • 17. Data: 2010-05-20 12:12:33
    Od: Mario123 <b...@o...pl>

    W dniu 2010-05-20 00:50, Marcin Rolicki pisze:
> [...]
    > na to, że prezesura TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i skalę

    Mam podobnie na forum tvn24.pl, nie mogę nic złego napisać na PiS,
    bo mi często nie chcą opublikować. Ale nie podejrzewam że to kwestia
    cenzury, tylko przyczyna techniczna. :) Jak wiadomo są na świecie ludzie
    którzy nie byliby sobą żeby nie wietrzyć spisków, taka po prostu
    konstrukcja psychiczna. ;-)

    Mariusz

  • 18. Data: 2010-05-20 12:49:15
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

> [...]
    > cenzury, tylko przyczyna techniczna. :) Jak wiadomo są na świecie ludzie
    > którzy nie byliby sobą żeby nie wietrzyć spisków, taka po prostu

    Nawet nazwę sobie odpowiednia wybrali. sPISek. Niech relacje z powodzi
    sponsoruje nawet producent prezerwatyw. Przynajmniej jest ona na jakimś
    poziomie. Gdzie jest teraz pisowska TV publiczna? Czemu nie ostrzegała
    wcześniej ludzi o zagrożeniach? Lansowała ludzi chorych na teorie spiskowe:
    Pospieszalskiego i Wildsteina. Może lepiej TVP zaczęla by dbać o
    umieszczenie programów lokalnych na satelicie. Wykupione transpordery są
    wolne. Kasa wyłożona w błoto, a teraz miauczą, że upadłość. Misyjność jak
    cholera. Dlaczego nie ruszyła platforma TVP? Miała być darmowa. Wolę, żeby
    TVN utrzymywała Milka, niz oglądać wynurzenia obludnej TVP. Zrobili w
    bambuko astę, ludzi chcących oglądać DVB-t, rozwalili darmową w założeniach
    platformę TVP. Kto? Ludzie PISu. Mistrzowie destrukcji, którzy widzą tylko
    spiski i haki. Sorry, poniosło mnie, ale jak czytam takie bzdury o cenzurze
    w TVN to w TVP i Trwam jest chyba mega cenzury.

  • 19. Data: 2010-05-21 05:07:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Rolicki wrote:
> [...]
    > wszystkie niedopuszczone przez TVN wątki. Wygląda na to, że prezesura
    > TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i skalę tego co,

    a gówno mnie to obchodzi...

    TVN to prywatna stacja.

    za to to co sie zieje w TVP mnei wkurza bo to jest teoretycznie stacja
    publiczna a działa jak dom publiczny dla dziwek PISu

  • 20. Data: 2010-05-21 13:06:40
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 21 maj (piątek), gdy o godzinie 7:07 *Marek Dyjor* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > za to to co sie zieje w TVP mnei wkurza bo to jest teoretycznie stacja
    > publiczna a działa jak dom publiczny dla dziwek PISu
    a za co tak nienawidzisz PiS?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-05-21 15:06:14