  • 11. Data: 2011-12-21 02:56:47
    Temat: Re: Ceny za minutę w połowie lat 90
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:jcqlbp$2glt$1@news.ett.com.ua...

    > ale takie rzeczy to tylko w erze :) i to nie za długo było.

    A w Idei ?
    Gdzie tam Erze do Idei, tylko w Erze to mozna bylo byc oskubanym i nic
    wiecej :)

  • 12. Data: 2011-12-21 07:24:38
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    cpt. Nemo wrote:
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A w Idei ?
    > Gdzie tam Erze do Idei, tylko w Erze to mozna bylo byc oskubanym i nic
    > wiecej :)
    nie pamiętam, żeby w Idei były bezpłatne pięciosekundówki ale pamięć ludzka
    zawodna i może i były.

  • 13. Data: 2011-12-21 07:54:25
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 08:24:38 +0100, frank drebin napisał(a):

    > nie pamiętam, żeby w Idei były bezpłatne pięciosekundówki ale pamięć ludzka
    > zawodna i może i były.

    Wydaje mi się, że były. Ale głowy nie dam.
    --
    marcin

  • 14. Data: 2011-12-21 08:42:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 20 Dec 2011 19:49:31 +0100, frank drebin wrote:

    > ale takie rzeczy to tylko w erze i to nie za długo było.

    I w Idei, i w Centertelu.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 15. Data: 2011-12-21 09:13:58
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się, że były. Ale głowy nie dam.

    byly byly, w centertelu NMT tez byly

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 16. Data: 2011-12-21 13:52:30
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-20 18:38, SP 1 QXL pisze:
    > Znajomy mnie pyta, czy pamietam cenę za minutę z komórki w okolicy
    > połowy lat 90. Ktos pamięta moze te ceny?

    Miałem Simplusa: 2.90zł/min i sms po 75gr.
    Potem POP'a: 1.70zł/min sms nie pamiętam

    W POPie była fajna funkcjonalność, o której nie wspominali. Ostrzeżenie
    przed pocztą głosową. Jak poczta miała się włączyć ( niezależnie od
    tego, czy abonent nie odbierał czy też miał wyłączony telefon ) to był
    taki długi jakby gong i po tym dopiero się poczta włączała. Pewnego dnia
    to po prostu zniknęło i już się nigdy nie pojawiło. Pipy w salonie
    oczywiście nic nie wiedziały, że było coś takiego.

  • 17. Data: 2011-12-21 14:06:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 21 Dec 2011 14:52:30 +0100, Tomaszek wrote:

    > W POPie była fajna funkcjonalność, o której nie wspominali.

    Miał też jeszcze jedną funkcjonalność: licznik połączenia w telefonie
    (wówczas dość ważna sprawa ;-) leciał już od momentu wybierania numeru,
    nie od momentu nawiązania połączenia.
    Później to poprawili.

    A jak wprowadzili do POPa esemesy, to przez pierwszych ileś tam tygodni
    były za darmo -- na cały świat.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 18. Data: 2011-12-21 14:11:18
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 15:06, Olgierd pisze:
    > Miał też jeszcze jedną funkcjonalność: licznik połączenia w telefonie
    > (wówczas dość ważna sprawa ;-) leciał już od momentu wybierania numeru,
    > nie od momentu nawiązania połączenia.
    > Później to poprawili.

    Ja go już miałem w okresie, gdy problemu nie było. Ale kumpel był z nimi
    od początku i parę razy mówił, że coś mu chyba podpieprzają z konta, ale
    nie wiedział dlaczego;)

    > A jak wprowadzili do POPa esemesy, to przez pierwszych ileś tam tygodni
    > były za darmo -- na cały świat.

    A to pamiętam;)

  • 19. Data: 2011-12-21 14:55:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 21 Dec 2011 15:11:18 +0100, Tomaszek wrote:

    > Ja go już miałem w okresie, gdy problemu nie było. Ale kumpel był z nimi
    > od początku i parę razy mówił, że coś mu chyba podpieprzają z konta, ale
    > nie wiedział dlaczego

    A nie, kasę brali jak trzeba, tyle, że sam licznik połączenia pokazywał
    0:01, 0:02... itd. już od wciśnięcia zielonej słuchawki.

    W Motorolach można było sobie ustawić "pik" np. w 50 sekundzie rozmowy,
    ale w takim POPie na nic się to zdało, ponieważ owo piknięcie pojawiało
    się w 50 sekundzie po naciśnięciu zielonej.

    Generalnie ja miałem abonament, więc mi to zgrzewało ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 20. Data: 2011-12-21 15:06:30
    Od: TGor <t...@g...pl>

    On 2011-12-20 18:43, frank drebin wrote:
    > ponad 3 zł za minutę, taryfikacja minutowa, smsy po 60 groszy :)

    Tyle to chyba w TakTaku. A to już 1998 r.

    TG