  • 51. Data: 2011-12-25 17:45:44
    Temat: Re: Ceny za minutę w połowie lat 90
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 11:49:49 +0100, ALEX napisał(a):

    > Sugerujesz że jestem gorszym Polakiem niż ty? Pojechałeś po bandzie.

    Nic takiego nie sugerowalewm, ale jesli masz jakies kompleksy ... to twoj
    problem.

    J.

  • 52. Data: 2011-12-25 18:49:29
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 25 12 2011 18:45, J.F. pisze:

    > Nic takiego nie sugerowalewm, ale jesli masz jakies kompleksy ... to twoj
    > problem.

    Właśnie to sugerowałeś. Dokładnie to.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 53. Data: 2011-12-29 01:19:36
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxxx>

    >Pięciosekundówki były w św.p. NMT, a powodem ich wprowadzenia była
    >koszmarna jakość połączeń. W Erze były od początku (czyli od września
    >1996), ale informacja o tym wyciekła dużo później.
    >Idea powstała w marcu 1998.

    Era to pierwsza sieć gsm jaka powstała. Płaciłem za minutę cos ok 4,50 zł
    bez naliczania sekundowego. Za telefon Siemens s6 (taka paletka do ping
    ponga) zapłaciłem w promocji 600 zł.

    Jingiel

  • 54. Data: 2011-12-30 18:24:02
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Jingiel" <x...@x...xxxx> wrote:

    > Płaciłem za minutę cos ok 4,50 zł

    To chyba za granice, albo Era wymyslila taryfe specjalnie dla ciebie.

    AK

  • 55. Data: 2012-01-10 09:11:30
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    W Centertelu NMT 450 analogowym była taka taryfa, że w nocy (od 21? od 22?) i
    w całe weekendy dzwoniło się po całym kraju taniej, niż międzymiastowe wg
    taryfy TPSA.
    Przez jakiś czas z tego powodu utrzymywałem numer.
    I chyba (?) wewnątrzsieciowe mogły być korzystne, tyle że coraz mniej firm i
    osób miało ten 0-90-...

    -----
    > Znajomy mnie pyta, czy pamietam cene za minute z komorki w okolicy polowy
    lat 90.