  • Data: 2011-12-20 19:17:45
    Temat: Re: Ceny za minutę w połowie lat 90
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-12-2011 o 19:49:31 frank drebin <b...@v...pl> napisał(a):

    > ale takie rzeczy to tylko w erze :) i to nie za długo było.

    Oj długo, chyba z rok?
    Ale jak potrafiło się rozmawiać :) na raty :)

    BTW
    Kumpel wrócił z "morza" w sensie że z zagranicy.
    Dzwoni ciągle na pięciosekundówki.
    Ale nie wiedział o co chodzi.
    A był z Plusa..
    :D

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas