  • 151. Data: 2019-07-22 11:10:25
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 22:46, Cavallino pisze:

    > Lepiej dla siebie, co nie znaczy że uczciwie.

    Dyskusja bez sensu, bo z definicji zakładasz, że jest nieuczciwie,
    jeśli jest bardzo drogo. Oszustwo na 100%.

  • 152. Data: 2019-07-22 12:58:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-21 16:18, cef wrote:

    > Jakiś tam związek być musi i te oferty jakoś tam się różnią.
    > Nie przesadzaj z tym brakiem związku.

    jeśli sprzęgło kosztuje X to doliczasz drugie X albo 2xX :-)

  • 153. Data: 2019-07-22 13:04:54
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-21 16:56, Cavallino wrote:
    > Nie rozumiesz co czytasz, to nie odpowiadaj.

    > Było wyjaśnione dostatecznie jasno (marża w stosunku do realnych
    > kosztów), ale nie zrozumiałeś widocznie.
    > Nie moja wina.

    Marża jest w handlu towarem. Usługi wycenia się na podstawie
    czasochłonności.

  • 154. Data: 2019-07-22 13:10:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .07.2019 o 18:40 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    >W tym konkretnym przypadku (kia sportage) wychodziło: ASO - 2100 (z
    >rabatem) na gotowo, mechanik 2x600 (-100 rabat) + 420 (moje sprzęgło)
    >+ 670 (sachs, sprzegło mechanika, innego nie miał na stanie). Co
    >wkłada ASO nie wiem, ceny brutto. ASO wyszło by taniej i szybciej,
    >auto wstawione o 7 do odbioru po 14-tej.

    Po podsumowaniu wyszlo mi 2290 - niby drozej niz w ASO, ale niewiele -
    widac i oni biora rezerwe na dwie robocizny :-)

    No i to dlatego, ze miales pecha/zle wybierales, jakby sie udalo, to
    by 1000 zl zostalo w kieszeni, a czas taki sam.

    J.

  • 155. Data: 2019-07-22 13:15:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-21 18:06, Cavallino wrote:

    > Cena z sufitu NIE JEST realną kalkulacją.
    > TG nie napisał, że kiedykolwiek policzył jakiekolwiek koszt, więc
    > spokojnie można założyć że nic takiego nie miało miejsca.

    Koszt? To się w sekundę wymyśla. Tak jak w projektach informatycznych
    http://niusy.pl/@youtube.com/a7d

  • 156. Data: 2019-07-22 13:16:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 12:58, kk pisze:

    > jeśli sprzęgło kosztuje X to doliczasz drugie X albo 2xX :-)

    Jeśli tylko jest to uczciwie wyliczone, to możesz doliczyć prawie każdą
    sumę. Ważne, żeby było wg jakichś zasad liczone i do obrony.

  • 157. Data: 2019-07-22 13:23:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-21 18:37, Cavallino wrote:

    > Księgowość jest od liczenia kosztu usługi/towaru.
    > Po to żeby można było być uczciwym i nie ustalać jej z sufitu.
    > Zawsze zawyżając rzecz jasna - oszust nigdy nie pomyli się na swoją
    > niekorzyść.

    Szczególnie w ASO

  • 158. Data: 2019-07-22 13:35:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-21 12:56, cef wrote:

    > Jeśli porównujesz ten sam produkt.
    > Każdy ma swoje stawki godzinowe - stąd różnice. Jak coś ci ne odpowiada,
    > to nie bierzesz tej usługi.

    No to mówię, że Ci nie odpowiadają, tzn nam nie odpowiadają. I co, mamy
    własne warsztaty zakładać?

    > To sobie znajdź coś adekwatnego. Co odpowiada Ci jakościowo i cenowo.

    No to sobie znajdź jak nie ma.

  • 159. Data: 2019-07-22 13:42:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-22 13:16, cef wrote:

    > Jeśli tylko jest to uczciwie wyliczone, to możesz doliczyć prawie każdą
    > sumę. Ważne, żeby było wg jakichś zasad liczone i do obrony.

    Po cholerę ma być "wg jakichś zasad liczone i do obrony"?

  • 160. Data: 2019-07-22 16:34:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 13:42, kk pisze:

    > Po cholerę ma być "wg jakichś zasad liczone i do obrony"?

    Żeby Cavallino nie krzyczał, ze oszust.