eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCeny serwisu › Re: Ceny serwisu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
    !goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ceny serwisu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <mnqekw2v2r34$.1vpcs63ujem4p$.dlg@40tude.net>
    <qgnpln$416$2@dont-email.me>
    <18j73ifagh4q9.1mrey27x7krg9$.dlg@40tude.net>
    <qgt9oe$jif$1@dont-email.me> <qgu7ao$421$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32e0f0$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <qgunkf$c48$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32e521$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <qgup5t$cq0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32ea47$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <qguq3f$dan$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32f775$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <qh128g$et2$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <qh1ell$kq4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    Date: Sun, 21 Jul 2019 13:51:53 +0200
    Message-ID: <1j2axxxwxkfgw.1qrzca77s6qo0$.dlg@40tude.net>
    Lines: 28
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1563709913 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 526 82.143.187.50:53943
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2660258
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 21 Jul 2019 13:29:57 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > W dniu .07.2019 o 12:27 Cavallino <C...@k...pl> pisze:
    >> Nie tylko.
    >> Klient może nie wiedzieć ile kosztuje taka usługa.
    >> Nie wszystko jest tak oczywiste jak wymiana żarówki.
    >> Podanie mu ceny zawyżonej 10 krotnie, z nadzieją że z braku wiedzy ją
    >> łyknie, to takie samo oszustwo jak podanie mu tak zawyżonej ceny po
    >> usłudze.
    >
    > Celowo spłycasz problem i dochodzisz do absurdalnych wniosków.
    > W warsztatach tak jak i wszędzie panuje specjalizacja. Np. robię franzuzy
    > i to w dodatku tylko eksploatacja. A tu przychodzi klient z VV i mówi
    > wymień mi pan sprzęgło. Sprzęgła w tym silniku zrobiłem w życiu ze 3 szt.
    > - ale klient jest pod bramką i nalega to mówię mu, że kosztuje to 5k (choć
    > normalnie 500 zł). Wg Ciebie to oszustwo, wg mnie uczciwość w prowadzeniu
    > biznesu.

    Wykorzystanie trudnej sytuacji klienta ? :-)

    Bo moze:
    -trzeba bylo twardo powiedziec "VW nie robie, nie znam sie".
    -mniej twardo ""VW nie robie, nie znam sie, cena bedzie wieksza z
    uwagi na ryzyko ... lepiej jedz pan gdzie indziej".

    -uczciwie "VW nie robie, nie znam sie, za 200 zl moge pana zaholowac
    do innego warsztatu".

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: