    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceny serwisu
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 20 Jul 2019 10:59:47 GMT

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Nie musi tak być. Cena zawsze będzie rynkowa.
    > Zdarzało mi się oddawać auto do ASO, bo pasowało mi to logistycznie -
    > mogłem oddać w czasie pracy, nie czekać i odebrać po robocie.
    > Jak sprawdzałem sobie ceny usług jakie mi proponowano do wykonania,
    > to sporo z nich było w cenie niewiele większej niż w tańsze opcje,
    > ale podsumowując potrzebny na to czas, brak auta i dojazdy,
    > to wolałem dopłacić te kilkanaście procent.
    > Tak jak Mateusz pisał: dla jednego sprawne auto jest warte 200zł a
    > dla innego 1000zł. Wolny rynek.

    A nie boisz sie ze zepsuja?
    ;-D
    Jakis czas temu wymieniałem wtryski w aucie.
    dosc skomplikowana sprawa bo zapiekaja sie i nie wychodza.
    Kupiłem wtryski za około 3kpln, wyciagniecie starych ponad 1kpln, plus
    jakies 500stów złozenie wszystkiego do kupy.
    I auto smiga jak nowe.

    Kumpel jakis czas temu robił to samo, ale dał do ASO, bo mowi ze szybko,
    pewnie etc.
    W ASO wycenili mu to na około 10kpln, ale trzeba przyznac ze finalnie
    wyszło taniej bo wtryski ładnie wyszły bez wyrywania.
    Co z tego jak auto wyjechało z warsztatu i do niego wrociło... I chyba ze
    trzy tygodnie sie bujał miedzy warsztatami bo nikt nie wiedział co i jak.
    Takze opowiesci o tym ze ASO co prawda drogie ale dobre to historie do
    ktorych podchodze z dystansem.

    Kiedys znajomy mechanik (wiadomo ze mechanicy to nie sa dobrzy klienci
    aso :))) kupował kolejnego nowego japonczyka. Od razu zauwazył wade w
    postaci cieknacej poloski. Wymienili mu i znowu cieknie. Pojechał do
    nich, powiedział ze maja wymienic ale on chce to widziec jak.
    Jak zobaczył jak oni to robia to powiedział, ze maja przerwac, pojechał
    do warsztatu po narzedzie i uczył ich jak to robić bo nie mieli
    odpowiedniego sciagacza... Co prawda historia sprzed 15 lat ale jednak...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych