  • 21. Data: 2011-08-22 19:00:12
    Temat: Re: Ceny samochodów
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-08-2011 16:43, kamil pisze:

    > Jeśli to jest warte grzechu, pozostaje współczuć. ;)
    > http://www.carphoneholders.co.uk/images/Brodit_Image
    s/653428-4.jpg

    http://imageshack.us/g/225/imag0059go.jpg/
    Ale to już w dotyku i wyglądzie przypomina Koree sprzed kilku lat.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2011-08-22 19:28:00
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    s/653428-4.jpg

    > http://imageshack.us/g/225/imag0059go.jpg/
    > Ale to już w dotyku i wyglądzie przypomina Koree sprzed kilku lat.

    Mi to z wyglądu przypomina fiata pińcet gdzie obroty ganiają prędkość :)
    Materiały etc. przywodzą na myśl accenta po 2000 roku albo lanosa.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 23. Data: 2011-08-22 19:35:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-08-2011 19:28, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Mi to z wyglądu przypomina fiata pińcet gdzie obroty ganiają prędkość :)
    > Materiały etc. przywodzą na myśl accenta po 2000 roku albo lanosa.

    Mniej więcej tak :) Siedziałem w tym cudzie, jakbym się przeniósł do
    salonu końcówki lat 90 ;) Jeszcze parę lat i Chinole się nauczą....

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 24. Data: 2011-08-22 19:38:45
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:j2u435

    > Mniej więcej tak :) Siedziałem w tym cudzie, jakbym się przeniósł do
    > salonu końcówki lat 90 ;) Jeszcze parę lat i Chinole się nauczą....

    Góra pięć moim zdaniem :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 25. Data: 2011-08-22 19:53:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 18:35, DoQ wrote:

    > Mniej więcej tak :) Siedziałem w tym cudzie, jakbym się przeniósł do
    > salonu końcówki lat 90 ;) Jeszcze parę lat i Chinole się nauczą....

    Nigdzie nie neguję, że się nauczą. Ale nie wierzę, że taka sama jakość
    będzie jakoś wybitnie tańsza.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 26. Data: 2011-08-22 20:08:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-08-2011 19:53, kamil pisze:
    > Nigdzie nie neguję, że się nauczą. Ale nie wierzę, że taka sama jakość
    > będzie jakoś wybitnie tańsza.

    Takie rzeczy to tylko w Erze ;) Tj. w T-mobile :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 27. Data: 2011-08-22 20:11:21
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    napisał w wiadomości news:j2tnjv$4bj$1@inews.gazeta.pl...
    > Pytam o ceny -- spadają czy rosną?

    Relatywnie od dawna spadają. Jest nadprodukcja
    Nominalnie drożeją bo inflacja, lepsze wyposażenie.

  • 28. Data: 2011-08-22 20:14:21
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Chociaz ten Safari ... no, wyglada na warty grzechu. Tylko ze niedostepny
    > :-)

    Widziałem z bliska . Nie chce nawet za darmo. Dacia to luksus przy nim

  • 29. Data: 2011-08-22 20:33:22
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nigdzie nie neguję, że się nauczą. Ale nie wierzę, że taka sama jakość
    > będzie jakoś wybitnie tańsza.

    Sam wzrost konkurencji powinien spowodować jakiś spadek cen.
    Ale samochód jako taki jest zbyt skomplikowanym dobrem żeby można było
    porównywać tak sobie wproszt sztukę do sztuki.
    Tak jak z telewizorami - za dużo parametrów, połowa z nich nie do oceny.
    Albo do oceny baaaardzo subiektywnej.

  • 30. Data: 2011-08-22 20:44:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 19:33, CeSaR wrote:

    > Sam wzrost konkurencji powinien spowodowaae jaki? spadek cen.
    > Ale samochód jako taki jest zbyt skomplikowanym dobrem ?eby mo?na by?o
    > porównywaae tak sobie wproszt sztuke do sztuki.
    > Tak jak z telewizorami - za du?o parametrów, po?owa z nich nie do oceny.
    > Albo do oceny baaaardzo subiektywnej.

    Konkurencja na rynku samochodowym akurat mała nigdy nie była. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil