  • 11. Data: 2011-08-22 17:13:36
    Temat: Re: Ceny samochodów
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:j2tpu8$9vj$3@inews.gazeta.pl...
    > Jeśli to jest warte grzechu, pozostaje współczuć. ;)
    >
    > http://www.carphoneholders.co.uk/images/Brodit_Image
    s/653428-4.jpg

    Można się śmiać, ale oni się bardzo szybko uczą a PRC modyfikuje konstrukcje
    w locie nieomalże. Była siakaś taka "limuzyna" (YT) co NCAP nie przeszła a
    po 2 czy 3 miesiącach dostała 3 gwiazdki.

    Stawiam na to, że w perspektywie będzie tak jak z koreańskimi samochodami -
    było śmiechu jak siemaszwiktor a teraz to samochody bez kompleksów.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2011-08-22 17:14:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 16:13, kamil/Endurorider.pl wrote:

> [...]
    >
    > Stawiam na to, że w perspektywie będzie tak jak z koreańskimi
    > samochodami - było śmiechu jak siemaszwiktor a teraz to samochody bez

    Z koreańskimi samochodami jest tak, że te oferujące podobny standard do
    europejskich kosztują też podobnie.

    Tata może i zacznie robić przyzwoite wozy, ale wyżej dupy nie
    podskoczysz i cena będzie też musiała być odpowiednia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 13. Data: 2011-08-22 17:16:55
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Z koreańskimi samochodami jest tak, że te oferujące podobny standard do
    > europejskich kosztują też podobnie.

    Nie jestem super na bieżąco z cenami nowych aut, ale wydawało mi się Korea
    stosunek ceny do jakości i wyposażenia ma na ciekawym poziomie.

    > Tata może i zacznie robić przyzwoite wozy, ale wyżej dupy nie podskoczysz
    > i cena będzie też musiała być odpowiednia.

    Sie wie, ale powinno być taniej i tak.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2011-08-22 17:22:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" j2tob1$qh1$...@n...onet.pl

    > Watpie w ten zalew chinczykow przez najblizszych pare lat.
    > Tata moze troche zamieszac ... ale juz widac ze jak chcesz
    > auto z silnikiem i klima to nie u nich.

    Mercedes B -- Merkel na karoserii podpisywała coś przed laty. :)
    Volvo -- nie chińskie?

    Podejrzewam, że tam ,,połowa'' samochodów jest produkowana.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2011-08-22 17:24:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 16:16, kamil/Endurorider.pl wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie jestem super na bieżąco z cenami nowych aut, ale wydawało mi się
    > Korea stosunek ceny do jakości i wyposażenia ma na ciekawym poziomie.

    Aż tak ogromne różnice nie są, poza tym pamiętam jak niedawno
    przeglądałem broszurę i30 i były tam takie elementy wyposażenia, jak
    "klamki pod kolor nadwozia" i "kieszenie w drzwiach".. Jeśli producent
    chwali się czymś takim, to raczej nie jest dobrze. ;)

  • 16. Data: 2011-08-22 17:29:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie jestem super na bieżąco z cenami nowych aut, ale wydawało mi się Korea
    > stosunek ceny do jakości i wyposażenia ma na ciekawym poziomie.

    Bo on nie odróżnia "podobnego standardu" od "wysokiego standardu".
    Wśród aut tanich, a takimi są koreańce cały czas, praktycznie tylko Dacia
    może z nimi konkurować.
    A za podstawową wersję kompakta rodem z korei ledwie kupisz europejskie auto
    klasy B, a czasem i to może się nie udać, jak sie zapatrzysz na jakąś
    droższą markę.
    Przykładowo - w grudniu (jak się zastanawiałem nad zmianą auta), Hultaj i30
    zaczynał się od 37 tys zł.
    Punto Evo było w podobnej cenie.

  • 17. Data: 2011-08-22 17:35:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 16:29, Cavallino wrote:
> [...]
    > jakąś droższą markę.
    > Przykładowo - w grudniu (jak się zastanawiałem nad zmianą auta), Hultaj

    A teraz i30 golas jest po 58 i za tyle kupisz już Astrę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 18. Data: 2011-08-22 17:58:01
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski w <news:j2tnjv$4bj$2@inews.gazeta.pl>:

    > "'Tom N'" 1...@i...dyndns.org.invalid

    ^^^

    > Prawego czy lewego?

    Wszystkie odpowiedzi to i kolejne twoje pytania są zawarte w tym
    podkreślonym wielokropku, wybieraj sobie do woli.

    --
    Tomasz Nycz

  • 19. Data: 2011-08-22 18:18:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "'Tom N'" 1...@i...dyndns.org.invalid
    > ^^^

    > Wszystkie odpowiedzi to i kolejne twoje pytania są zawarte w tym
    > podkreślonym wielokropku, wybieraj sobie do woli.

    Do woli mojej czy Twojej?

    Czy nie ma tu nikogo, kto wie, czy ceny nowych samochodów rosną czy spadają?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2011-08-22 18:20:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kamil/Endurorider.pl" j2trt2$j0u$...@i...gazeta.pl

    > Nie jestem super na bieżąco z cenami nowych aut, ale wydawało mi się Korea stosunek
    ceny do jakości i wyposażenia ma na ciekawym
    > poziomie.

    Słusznie prawisz -- to się Tobie wydawało. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'