  • 81. Data: 2011-10-26 09:25:07
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    januszek wrote:

    > Andrzej napisa?(a):

    > http://static3.skapiecstatic.pl/graph/w1/w_1677447.p
    ng z czego wynika,
    > że 2x mniej ten dysk na pewno nie kosztował tydzień temu ;)

    tych starych cen juz nie ma, więc tego się nie uchwyci...
    ja nie tak dawno temu za ten dysk dałem 247 zł
    Kupiłem takie dwa w sklepie za rogiem i nawet nie w internecie.
    mam fakturę i w razie czego skan moge podesłać ;)

    także śmieje się do rozpuku z tych, który teraz płaca 2x więcej :)

  • 82. Data: 2011-10-26 09:30:15
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Andrzej wrote:

    > ja nie tak dawno temu za ten dysk dałem 247 zł

    mała poprawka - 259 zł bo odszukałem tą fakturę :)
    jest to wiec prawie 2x mniej

  • 83. Data: 2011-10-26 09:35:41
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    a tu ktoś kupił za 500 zł
    http://allegro.pl/dysk-seagate-2tb-sataiii-64mb-7200
    -st2000dl003-i1890768580.html

    a 3 tyg temu zchodziły za 250 zł
    http://allegro.pl/seagate-barracuda-st2000dl003-2tb-
    i1859741332.html

  • 84. Data: 2011-10-26 10:21:10
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Andrzej" wrote:
> [...]
    ta-ii-ssdsa2c-i1862277056.html
    > syrenka też jest tańsza od mercedesa i to nawet dużo tańsza :)

    Ale syrenka nie jest podobnych rozmiarów co mercedes, nie jest też podobnie
    wykonana i nie oferuje podobnego komfortu podróży.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 85. Data: 2011-10-26 10:23:43
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 26 Oct 2011 10:54:05 +0200, "Vituniu" <v...@p...fm>
    wrote:

    >postępów!
    >>>
    >http://cmp.physics.iastate.edu/wavepro/program/pres
    entations/Niarchos.pdf

    >A pfe... jestem przekonany, ze potrafisz zatrollowac inteligentniej. :P

    Przebóg, na jakiej podstawie?

    --
    Maciej Bójko

  • 86. Data: 2011-10-26 10:30:58
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Obecne systemy operacyjne wymagają dysków z odpowiednio niskim
    > czasie dostępu. HDD przestały spełniać te kryteria.

    Eee tam... Obecne systemy operacyjne wymagają odpowiedniej ilości
    pamięci - dyski są mniej ważne.

    --
    marfi

  • 87. Data: 2011-10-26 10:31:13
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Przebóg, na jakiej podstawie?

    No masz... i kawe szlag trafil...
    Dobrze, ze i tak planowalem czyszczenie monitora... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 88. Data: 2011-10-26 10:33:56
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 26 Oct 2011 07:49:22 +0200,
    Andrzej <a...@w...pl> screamed:

    > HDD sa dobre do gromadzenie danych, tak jak kiedyś FDD
    > natomiast do pracy to one się nie nadają.

    Czyli przedstawiłeś nieprawdziwą tezę. BTW, kaszanisz znaki w
    cytatach...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 12:33:28 user up 12967 days, 0:28, 1 user, load average: 0.01, 0.81, 0.31 ]

    Grain grows best in shit.

  • 89. Data: 2011-10-26 10:37:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > tych starych cen juz nie ma, więc tego się nie uchwyci...
    > ja nie tak dawno temu za ten dysk dałem 247 zł
    > Kupiłem takie dwa w sklepie za rogiem i nawet nie w internecie.
    > mam fakturę i w razie czego skan moge podesłać ;)

    Nie żartuj...
    Nie kupiłeś SSD a starożytny HDD?
    Wspierasz starą technologię/
    Umrzesz z nudów czekając aż to powolne shit odczyta coś ze swoich
    archaicznych talerzy :)

    --
    marfi

  • 90. Data: 2011-10-26 10:40:57
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    marfi wrote:

> [...]
    > Nie kupiłeś SSD a starożytny HDD?
    > Wspierasz starą technologię/
    > Umrzesz z nudów czekając aż to powolne shit odczyta coś ze swoich

    jakby czytał moje wypowiedzi to byś wiedział, że HDD kupiłem po to,
    aby zepchnąć mało używane dane i zmieścić się w nowo kupionym SSD.
    Po raz wtóry napiszę, że HDD jest dobry, ale do trzymania danych. Do
    pracy SSD.