  • 71. Data: 2011-10-26 07:56:20
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mateusz napisa?(a):

    > KAzdy powod jest dobry, by podniesc ceny. Przeciez wystarczy odpowiednio
    > spreparowac wiadomosci (wiadomo, ze dziennikarze szukaja sensacji), i
    > mozna smialo windowac ceny. Tak jak to bylo kiedys z cukrem co ludzie
    > wozkami kupowali po 10 kilo (bo limit byl w sklepie) cukier po 5/zl za
    > kg i teraz mrowki zjadaja im ten cukier :)

    Tak rzeczy z podnoszeniem cen mozna realnie zrobic tylko w dwoch
    przypadkach:
    - ofert skierowanych do swoich wyznawcow (w tym miesci sie np panika
    wynikla z wiary w informacje o krachu na rynku cukru)
    - w sytuacji przewagi popytu nad podaza (czyli wtedy kiedy ilosc
    chetnych za zakup jest wieksza niz ilosc towaru, ktora mozna sprzedac).

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 72. Data: 2011-10-26 07:58:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej napisa?(a):

    > Na allegro jeden gostek kupił 3 szt. dysków 2T
    > które tydzień temu kosztowały 2x mniej!

    Podaj nr aukcji ;)

    j.

  • 73. Data: 2011-10-26 08:09:13
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Warto też wspomnieć, że tak od kilku lat w HDD nie ma żadnych postępów!

    http://cmp.physics.iastate.edu/wavepro/program/prese
    ntations/Niarchos.pdf

    Czytaj i placz ;P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Uwaga - slajdy zawieraja duzo slow dluzszych niz dwusylabowe.

    PPS:
    MSPANC :P

  • 74. Data: 2011-10-26 08:11:23
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > Dziecko drogie... Ty się podszkól może z języka polskiego i przestań
    > gaworzyć jakąś swoją wydumaną gwarą.

    no jasne... brakuje ci argumentów, to czepiasz się błędów ortograficznych
    a właściwie literówek i to akurat w moich wypowiedziach. Ciekawe
    dlaczego akurat w moich…

    > Po trzecie: w niektórych zastosowaniach rozwiązania zasadniczo jeszcze
    > bardziej archaiczne są ciągle stosowane i właściwie nie mają sensownej
    > alternatywy.

    Obecne systemy operacyjne wymagają dysków z odpowiednio niskim
    czasie dostępu. HDD przestały spełniać te kryteria.

    > Po czwarte: *plonk*

    a coż to takiego?

  • 75. Data: 2011-10-26 08:14:34
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    januszek wrote:

    > Andrzej napisa?(a):

    > Podaj nr aukcji ;)

    http://allegro.pl/seagate-st2000dl003-2tb-64mb-sata-
    iii-i1891501479.html

  • 76. Data: 2011-10-26 08:15:28
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    januszek wrote:

> [...]
    > - w sytuacji przewagi popytu nad podaza (czyli wtedy kiedy ilosc
    > chetnych za zakup jest wieksza niz ilosc towaru, ktora mozna sprzedac).

    stawiam na to drugie

  • 77. Data: 2011-10-26 08:16:48
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Vituniu wrote:

    > http://cmp.physics.iastate.edu/wavepro/program/prese
    ntations/Niarchos.pdf

    > Czytaj i placz ;P

    czyżby w HDD czas dostępu wynosił już ponizej 0.1 ms?

  • 78. Data: 2011-10-26 08:54:05
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    http://cmp.physics.iastate.edu/wavepro/program/prese
    ntations/Niarchos.pdf
    > czyżby w HDD czas dostępu wynosił już ponizej 0.1 ms?

    A pfe... jestem przekonany, ze potrafisz zatrollowac inteligentniej. :P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 79. Data: 2011-10-26 08:55:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej napisa?(a):

    > http://allegro.pl/seagate-st2000dl003-2tb-64mb-sata-
    iii-i1891501479.html

    http://static3.skapiecstatic.pl/graph/w1/w_1677447.p
    ng z czego wynika,
    że 2x mniej ten dysk na pewno nie kosztował tydzień temu ;)

    j.

  • 80. Data: 2011-10-26 09:14:29
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-26 10:55, januszek wrote:
> [...]
    ng z czego wynika,
    > że 2x mniej ten dysk na pewno nie kosztował tydzień temu ;)

    To sa jeszcze koncowki wyprzedazy, teraz na takich dyskach zarabia sie
    po 200zl/szt :) Sam niedawno (ub. tydzien) 5 szt. po 289.

    W hurtowniach ceny sa wyraznie wyzsze :(