  • 51. Data: 2011-10-26 05:52:18
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    januszek wrote:

    > .Peeter napisa?(a):

    > Wezmie sobie na raty po 150 zl ;P

    na raty to to sobie możesz wziac 2T HDD

    jak chcesz moge ci zepchac swoj - ma zaledwie dwa miesiace
    i raz został uzyty jako magazyn dancych zapełniony w 40%.
    Sprzedam za 1000 zł. Moze być na raty po 100 zł miesiecznie
    To okazja, bo tych dysków Poslce jest ok. 500 szt. a kiedy będzie
    nastepna partia nie wiadomo.

  • 52. Data: 2011-10-26 06:04:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.10.2011 15:29, Andrzej pisze:

    > SSD
    > których rozwój skutecznie blokowany jest przez HDD.
    Widzisz... jak byś spojrzał dalej niż czubek własnego nosa, to dostrzegł
    byś, ze drugie tyle dysków co w domowych PCtach, znajduje sie w innych
    urządzeniach. Zanim mogłem przeczytać Twój odkrywczy list, ile ów list
    "zaliczył" dysków po drodze? Wszelkiej maści serwery, urządzenia
    przemysłowe, rejestratory wideo, nawet tunery sat, mają dyski twarde,
    gdzie bezbłędność i trwałość jest o wiele bardziej ceniona niż szybkość.
    Czy te wszystkie "muzealne eksponaty" mają być zamienione na ssd? Czy Ty
    chcesz za to pośrednio płacić? Bo ja jakoś nieszczególnie...

    ToMasz

  • 53. Data: 2011-10-26 06:16:51
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > gdzie bezbłędność i trwałość jest o wiele bardziej ceniona niż szybkość.
    > Czy te wszystkie "muzealne eksponaty" mają być zamienione na ssd?

    Mówisz jak Edinson do Tesli, który był zwolennikiem prądu stałego, a ten drugi
    przemiennego. Mówił tak : "na co komu silnik, który ledwo uruchomiony musi
    się zatrzymać i kręcić w drugą stronę. Prąd przemienny nie ma racji bytu!".

  • 54. Data: 2011-10-26 07:15:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.10.2011 10:43, Andrzej pisze:
> [...]
    -zalana.htm

    > ja powiem inaczej - dobrze, ze zalało tą fabrykę HDD - najwyższa pora!
    > HDD to badziewie i już dawno winno się je oglądać w muzeum, jako eksponat

    A jak wyłupiesz prąd i benzynę...

  • 55. Data: 2011-10-26 07:15:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.10.2011 15:29, Andrzej pisze:

    > SSD
    > których rozwój skutecznie blokowany jest przez HDD.

    No tak. I pewnie jeszcze przez Żydów i cyklistów...

    Idź się lecz...

  • 56. Data: 2011-10-26 07:20:23
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No tak. I pewnie jeszcze przez Żydów i cyklistów...
    >
    > Idź się lecz...

    z tymi zydami i cyklistami to pojechałeś...
    i kto tu ma się leczyć?
    puk, puk, jest tam ktos?

  • 57. Data: 2011-10-26 07:26:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.10.2011 09:20, Andrzej pisze:

    > z tymi zydami i cyklistami to pojechałeś...

    Ty na prawdę jesteś jakiś debil...

    Nie załapałeś starego skeczu (notabene z tomiku "Przy szabasowych
    świecach" - polecam) i jeszcze kaleczysz ortografię.

  • 58. Data: 2011-10-26 07:29:12
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ty na prawdę jesteś jakiś debil...

    'toś' zapodał argument
    mało przekonywyjący...
    lepiej popatrz na siebie :)
    stawiam, że następna twoja wypowiedż to bedzie "jesteś kretyn, idiota"
    ty nic innego nie umiesz po propstu :)
    ale nawijaj tak dalej

  • 59. Data: 2011-10-26 07:31:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.10.2011 09:29, Andrzej pisze:

    > stawiam, że następna twoja wypowiedż to bedzie "jesteś kretyn, idiota"

    To byłoby redundantne. Swoją ignorancję obnażyłeś na całego i nie ma co
    z nią polemizować - równie dobrze mógłbym dyskutować z walniętym
    jehowitą, że życie dziecka jest ważniejsze od durnych przesądów o
    "mieszaniu krwi".

  • 60. Data: 2011-10-26 07:34:37
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > z nią polemizować - równie dobrze mógłbym dyskutować z walniętym
    > jehowitą, że życie dziecka jest ważniejsze od durnych przesądów o

    słabo...
    dorzuć coś jeszcze, a wszyscy ci przyklasną. Rzecz jasna
    zwolennicy HDD, którzy mieli sobie kupić HDD, ale nie kupili...
    liczyli na spadek cen i teraz wyładowywują swoje flustracje.