  • 61. Data: 2011-10-26 07:35:55
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Artur M. Piwko napisał:
    > In the darkest hour on Tue, 25 Oct 2011 10:43:06 +0200,
    > Andrzej <a...@w...pl> screamed:

    > Staniały już SSD 2TB? Gdzieś można je dostać od ręki?

    I ponizej 700 zlotych oczywiscie :)

  • 62. Data: 2011-10-26 07:36:27
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Andrzej napisał:

    > HDD sa dobre do gromadzenie danych, tak jak kiedyś FDD
    > natomiast do pracy to one się nie nadają.

    LOL :)

    No to zamykam biznes.

  • 63. Data: 2011-10-26 07:38:12
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    > SSD
    > których rozwój skutecznie blokowany jest przez HDD.
    > Oczywista rzeczą jest, że jesli SSD nie będą się sprzedawać
    > to i nie będą rozwijane, a mają duży potencjał.
    > Zapis magnetyczny na wirujących talerzach - to już dawno powinno być w muzeum.
    > Liczę, że ten wypadek przyczyni się do rozwoju SSD bo ludzie zaczną
    > je wreszcie kupować!
    >
    > Dysk 500GB WD CAVIAR WD5000AADS
    > Jeszcze parę dni kosztował 125 zł
    > Teraz
    > http://allegro.pl/dysk-twardy-500gb-wd-caviar-gp-32-
    wd5000aads-32mb-i1885297572.html

    > 999 zł!
    > Toż to towar luksusowy :)

    ciagle duzo taniej niz podobnych rozmiarow SSD

    http://allegro.pl/intel-320-ssd-mlc-600gb-2-5quot-sa
    ta-ii-ssdsa2c-i1862277056.html

  • 64. Data: 2011-10-26 07:41:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.10.2011 07:49, Andrzej pisze:

    > HDD sa dobre do gromadzenie danych, tak jak kiedyś FDD
    > natomiast do pracy to one się nie nadają.

    Tia, flashowe SDD faktyczne są znakomite do ciągłego zapisywania i
    kasowania... W ogóle ich to nie zużywa...

  • 65. Data: 2011-10-26 07:43:10
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Mateusz wrote:

    wd5000aads-32mb-i1885297572.html

    > ciagle duzo taniej niz podobnych rozmiarow SSD
    >
    > http://allegro.pl/intel-320-ssd-mlc-600gb-2-5quot-sa
    ta-ii-ssdsa2c-i1862277056.html

    syrenka też jest tańsza od mercedesa i to nawet dużo tańsza :)

  • 66. Data: 2011-10-26 07:44:50
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tia, flashowe SDD faktyczne są znakomite do ciągłego zapisywania i
    > kasowania... W ogóle ich to nie zużywa...

    zużywa, ale HDD też się zużywają. Kiedyś zużywały się szybciej,
    teraz wolniej to fakt, ale tak samo może być z SSD.

  • 67. Data: 2011-10-26 07:46:39
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Latet napisał:

    > Nie tylko 2TB...
    > Bardzo niedawno kupowałem mały dysk 250 GB (WD Scorpio Blue) do laptopa.
    > Płaciłem 160 zł. Teraz w tym samym sklepie kosztuje ponad 300 zł.

    KAzdy powod jest dobry, by podniesc ceny. Przeciez wystarczy odpowiednio
    spreparowac wiadomosci (wiadomo, ze dziennikarze szukaja sensacji), i
    mozna smialo windowac ceny. Tak jak to bylo kiedys z cukrem co ludzie
    wozkami kupowali po 10 kilo (bo limit byl w sklepie) cukier po 5/zl za
    kg i teraz mrowki zjadaja im ten cukier :)

  • 68. Data: 2011-10-26 07:50:48
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Warto też wspomnieć, że tak od kilku lat w HDD nie ma żadnych postępów!

    Premiera dysków 2T była już dawno temu i dziś owe dysk w zasadzie
    są największe.
    Kiedyś podwajanie pojemności szło szybciej, nie prawdaż?

    Dyski, jak hałasowały tak hałasują...
    Produkowane są co prawda greeny, ale te jak na razie są za wolne by
    nadawały
    się na dyski systemowe.

    Czas dostępu... od wielu lat wciąż ten sam.
    Czy nie uważacie, że na polu HDD nic się już nie da zrobić?

  • 69. Data: 2011-10-26 07:53:12
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Mateusz wrote:

> [...]
    > wozkami kupowali po 10 kilo (bo limit byl w sklepie) cukier po 5/zl za
    > kg i teraz mrowki zjadaja im ten cukier :)

    problem w tym, że ludzie 2x droższe kupują!
    Na allegro jeden gostek kupił 3 szt. dysków 2T
    które tydzień temu kosztowały 2x mniej!

  • 70. Data: 2011-10-26 07:55:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.10.2011 09:34, Andrzej pisze:

    > słabo...
    > dorzuć coś jeszcze, a wszyscy ci przyklasną. Rzecz jasna
    > zwolennicy HDD, którzy mieli sobie kupić HDD, ale nie kupili...
    > liczyli na spadek cen i teraz wyładowywują swoje flustracje.
    ^^^^^^^^^^

    Dziecko drogie... Ty się podszkól może z języka polskiego i przestań
    gaworzyć jakąś swoją wydumaną gwarą.

    To po pierwsze.

    Po drugie - religijny ferwor wykazujesz ty, drogi "zwolenniku dysków
    flashowych", a nie ci którzy wytykają pewne techniczne i ekonomiczne
    problemy z SSD jako "jedynie słuszną" drogą.

    Po trzecie: w niektórych zastosowaniach rozwiązania zasadniczo jeszcze
    bardziej archaiczne są ciągle stosowane i właściwie nie mają sensownej
    alternatywy.

    Po czwarte: *plonk*