  • 321. Data: 2011-11-04 07:59:49
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Latet napisał:

    > A coś nie tak jest z Twoim obecnym systemem, że chcesz go reinstalować?

    Z dyskiem jest cos, co nie pozwala przeniesc systemu :)

  • 322. Data: 2011-11-04 08:28:54
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Z dyskiem jest cos, co nie pozwala przeniesc systemu :)

    Czyli nie masz przechowywanego w bezpiecznym miejscu obrazu systemu wykonanego w
    okresie jego świeżej świetności? BŁĄD! :-)

    latet

  • 323. Data: 2011-11-04 13:01:37
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Latet napisał:

    > Czyli nie masz przechowywanego w bezpiecznym miejscu obrazu systemu
    > wykonanego w okresie jego świeżej świetności? BŁĄD! :-)

    Znaczy mam obraz, ale kompa produkcyjnego. A ten jest testowo-zabawowy.
    Ale tez robilem obrazy, tyle, że... od pewnego czasu nie da sie ze
    wzgledu na bledy dysku. I jakos mialem sie za to zabrac 3 mies temu ale
    ze priorytet jest LOW a system o dziwo dziala tylko czasem makabrycznie
    zwalnia...

    Nie ma tego zlego coby na dobre nie wyszlo, teraz mam SSD ;) A tak to
    bym nie mial (gdyby dysk nie padal i gdyby nei powodz w Tajlandii).

    Jutro na spokojnie wlacze sobie instalke na tym SSD :)

  • 324. Data: 2011-11-05 14:56:53
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/11/01 12:04, Przemysław Ryk pisze:

    > Czyli innymi słowy - przyznajesz, że w Message-ID:<4...@w...pl>
    > żeś palnął jak łysy grzywką o kant kuli? Tak dla przypomnienia:
    > ,,ja powiem inaczej - dobrze, ze zalało tą fabrykę HDD - najwyższa pora!
    > HDD to badziewie i już dawno winno się je oglądać w muzeum, jako eksponat".

    i zapadła taka krepująca ciszaaa......
    ;)

  • 325. Data: 2011-11-05 15:22:07
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/10/31 15:50, Andrzej pisze:

    > nie lubie jak pracuje bezczynnie
    > powiedzmy, że oszczedzam prąd.
    > Komputer bierze 90W, to dużo.

    hahahahahaha
    koles co ma 4kW czajnik oszczędza prad
    hahahahaha

  • 326. Data: 2011-11-05 15:27:49
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 31.10.2011 Andrzej <a...@w...pl> napisał/a:

    > nie lubie jak pracuje bezczynnie
    > powiedzmy, że oszczedzam prąd.
    > Komputer bierze 90W, to dużo.

    I uważasz że kilka rozruchów i zamykań systemu dziennie,
    odpalanie i zamykania wszystkich programów - gdzie
    komp pracuje na 100%xilość rdzeni chlapie mniej prądu niż
    mikrowatowy sleep? który wołasz i wybudzasz w 2-3 sekundy,
    i masz gotowe środowisko z całym odpalonym softem.

    > tego właśnie nie używam.

    Ale sleep to nie hiber, więc nie ma przeciwwskazań.

  • 327. Data: 2011-11-05 18:53:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@1...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > hahahahahaha
    > koles co ma 4kW czajnik oszczędza prad
    > hahahahaha

    ?
    Rozumiem że sugerujesz iż standardowy czajnik 2kW pobiera mniej prądu bo ma
    połowę mniejszą moc?
    Zmienna "czas" nie ma tu żadnego znaczenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 328. Data: 2011-11-05 19:00:12
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    > hahahahahaha
    > koles co ma 4kW czajnik oszczędza prad
    > hahahahaha

    Do szkoły marsz!
    Tam cię nauczą, że do zagotowania wody potrzeba energii,
    czyli kilowatogodzin a nie mocy!
    Większa moc oznacza tylko tyle, że w krótkim czasie można
    dostarczać więcej energii, czyli zagotować wodę.
    Co za kretyn… skończony tuman i nieuk!

  • 329. Data: 2011-11-05 19:02:43
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Sergiusz Rozanski wrote:

> [...]
    > mikrowatowy sleep? który wołasz i wybudzasz w 2-3 sekundy,
    > i masz gotowe środowisko z całym odpalonym softem.

    pisałem już, że zainstalowane urządzenia w moim komputerze
    uniemożliwiają mi zasypianie komputera.

  • 330. Data: 2011-11-05 20:42:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pisałem już, że zainstalowane urządzenia w moim komputerze
    > uniemożliwiają mi zasypianie komputera.

    Maszynka do golenia na USB?

    --
    marfi