  • 311. Data: 2011-11-03 17:45:34
    Temat: Re: SSD - bylo: Ceny dysków
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Gil napisał:
    > BTW,
    > W Carrfourach czy Realach lub Tesko można jeszcze kupić dyski zewnętrzne w
    > normalnych starych cenach.
    > Wczoraj widziałem 2,5 cala w obudowie chyba AData 500 GB za 190 zł.

    Ciekawe czy w Saturnach i MediaMarktach sa tez tanie ;)

  • 312. Data: 2011-11-03 18:04:08
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 02 Nov 2011 10:19:53 +0000, kamil napisał(a):

> [...]
    uterowy/Podzespoly_PC/Mach_Xtreme_Nano_PATA_44_pin_1
    _8_60GB_120_MB-s.html

    > I ani jednego testu albo benchmarka w sieci, pierwsze dwie strony z
    > google zawalone wypozycjonowanymi materialami prasowymi i newsami prosto
    > od producenta.
    >
    > Taaa..

    Niemniej - znajdź mi inny dysk ATA 44pin 1.8"... Nawet HDD takiego ze
    świeczką szukać. No ale na razie matrycę wymienić muszę...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 313. Data: 2011-11-03 18:51:00
    Temat: Re: [OT] Re: Ceny dysk+APM-w
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Skoro radził sobie z rozpoznawaniem z automatu US-ASCII, Windows-1250 czy
    > ISO-8859-2, to i z UTF sobie radzić powinien. Jak byś miał instalkę gdzieś
    > do wystawienia, albo wiedział skąd jeszcze pobrać można, to chętnie zaciągnę
    > i sprawdzę. :D

    Netscape Communicator 4.5 :)
    http://sillydog.org/narchive/full4.php

  • 314. Data: 2011-11-03 18:54:47
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2011-11-02 17:16, Andrzej pisze:

    > ale chyba nie w tak starym programie - to Netscape 4.5 :)

    Czyli program z 1998. Nawet zakładając, że nie chce się go zmieniać, to
    potem były updejty ;)
    A potem wyrosła z tego mozilla, więc chyba można przyjąć, że Thunderbird
    też.
    Update do Windowsów instalujesz?

  • 315. Data: 2011-11-03 19:00:08
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Dzisiejszy post z innej grupy:

    cyt:
    ----------------
    Dysk HDD pada :(
    Wiec przy obecnych cenach HDD skusilem sie na cos nowego, 60GB SSD. (...)
    -----------------

    Myślę, że takich jest więcej.

    latet

  • 316. Data: 2011-11-03 19:11:43
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Latet napisał:
> [...]
    > Dysk HDD pada :(
    > Wiec przy obecnych cenach HDD skusilem sie na cos nowego, 60GB SSD. (...)

    To moje ;)

    Ale to nie cena dyskow HDD zadecydowala. Po prostu od pewnego czasu
    nosilem sie z zamiarem potestowania SSD :)

    A jak mam przeplacic obecnie 2x ponad za HDD, to wole sobie potestowac
    SSD skoro i tak mnie czeka reinstal XP-ka ;)

  • 317. Data: 2011-11-03 19:15:24
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    gawfron wrote:

    > Czyli program z 1998. Nawet zakładając, że nie chce się go zmieniać, to
    > potem były updejty ;)

    nie narzekam na używany program, więc
    jakoś nie byłem zainteresowany ;)

    > A potem wyrosła z tego mozilla, więc chyba można przyjąć, że Thunderbird
    > też.
    > Update do Windowsów instalujesz?

    a tu tak :)
    Windows 7

  • 318. Data: 2011-11-03 19:16:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dysk 500GB WD CAVIAR WD5000AADS
    > Jeszcze parę dni kosztował 125 zł
    > Teraz
    > http://allegro.pl/dysk-twardy-500gb-wd-caviar-gp-32-
    wd5000aads-32mb-i1885297572.html

    > 999 zł!
    > Toż to towar luksusowy :)

    Tu w w/w cenie do podobnego dysku dodają komputerek :)
    http://allegro.pl/acerone-ao722-c-60-2gb-500gb-hd629
    0-hdmi-czerwony-i1896566881.html

    --
    marfi

  • 319. Data: 2011-11-03 19:23:45
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2011-11-03 20:15, Andrzej pisze:

    > nie narzekam na używany program, więc
    > jakoś nie byłem zainteresowany ;)

    > a tu tak :)
    > Windows 7

    I tu jest tak samo.
    Windows 95 też byś mógł używać i by działał.
    Thunderbird to może kobyłka, ale całkowicie darmowa i obsługuje wszystko
    co potrzebujesz. Uznaj to za update Netscape :>
    I tak jestem zdziwiony, że ten 4.5 działa na Win7 bez żadnych chrupnięć.

  • 320. Data: 2011-11-04 06:53:15
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

> [...]
    >
    > A jak mam przeplacic obecnie 2x ponad za HDD, to wole sobie potestowac SSD
    > skoro i tak mnie czeka reinstal XP-ka ;)

    A coś nie tak jest z Twoim obecnym systemem, że chcesz go reinstalować?

    latet