  • Data: 2011-10-31 14:27:55
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31/10/2011 14:14, RadoslawF wrote:

    > Pracy nie, w jego przypadku to istotny element podbudowywania
    > swojego samopoczucia.

    Ja rozumiem przypadki, w których SSD naprawdę poprawia konkretnie
    komfort pracy (np. po wpakowaniu do netbooka czy starszego laptopa w
    miejscu jakiegoś ślamazarnego dysku 4500RPM), ale w przyzwoitym domowym
    komputerze (mam 2 rdzenie 2.9GHZ, 8GB RAM i samsunga F3) różnice nie
    będą jakieś ogromne. Szczególnie jeśli kupisz SSD 64GB, na który wejdzie
    system i ze dwa programy, więc większość plików czy gier i tak będzie
    otwierana z normalnego dysku.

    > Jeszcze rozumiem chęć mierzenia czasu startu systemu w przypadku
    > kiedy taki start następuje wiele razy w ciągu dnia, w sytuacji
    > kiedy komputer uruchamia się raz dziennie jakie znaczenie
    > ma czy czas uruchamiania to 15, 30 czy 60 sekund ?
    > Normalny człowiek wciska przycisk i idzie wstawić wodę
    > na kawę czy herbatę, otwiera lub zamyka okno czy robi coś
    > innego.

    Otóż to, wydawać kilkakrotnie więcej na mniejszy dysk do domowego
    peceta, żeby móc o 10 sekund wcześniej "sprawdzić pocztę" to po prostu
    onanizm sprzętowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil