eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCeny aut z kratką › Re: Ceny aut z kratką
  • Data: 2010-12-18 09:12:46
    Temat: Re: Ceny aut z kratką
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "czak norris" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:iehq7r$p0t$1@news.net.icm.edu.pl...
    >W dniu 2010-12-17 23:11, P_ablo pisze:
    >
    >> VAT-1 to pelna ciezarowka i zmiana przepisow ich nie dotyka a co za tym
    >> idzie, nie ma powodu na zmiane popytu na nie.
    >
    > Zgadza się, prawo do odliczeń VATu stracą "ciężarówki" osobowe z kratką,
    > co i tak moim zdaniem jest !@#$%^& i kłóci się z ideą podatku od wartości
    > dodanej (VAT).
    >
    > Wrzucam opis VAT 1-4, to może się rozjaśni od czego będzie można odliczać
    > VAT
    >
    > VAT-1 pojazdów samochodowych mających jeden rząd siedzeń, który oddzielony
    > jest od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub trwałą
    > przegrodą, klasyfikowanych na podstawie przepisów prawa o ruchu drogowym
    > do podrodzaju: wielozadaniowy, van;
    >
    > VAT-2 pojazdów samochodowych mających więcej niż jeden rząd siedzeń, które
    > oddzielone są od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub
    > trwałą przegrodą i u których długość części przeznaczonej do przewozu
    > ładunków, mierzona po podłodze od najdalej wysuniętego punktu podłogi
    > pozwalającego postawić pionową ścianę lub trwałą przegrodę pomiędzy
    > podłogą a sufitem do tylnej krawędzi podłogi, przekracza 50 % długości
    > pojazdu; dla obliczenia proporcji, o której mowa w zdaniu poprzednim,
    > długość pojazdu stanowi odległość pomiędzy dolną krawędzią przedniej szyby
    > pojazdu a tylną krawędzią podłogi części pojazdu przeznaczonej do przewozu
    > ładunków, mierzona w linii poziomej wzdłuż pojazdu pomiędzy dolną
    > krawędzią przedniej szyby pojazdu a punktem wyprowadzonym w pionie od
    > tylnej krawędzi podłogi części pojazdu przeznaczonej do przewozu ładunków;
    >
    > VAT-3 pojazdów samochodowych, które mają otwartą część przeznaczoną do
    > przewozu ładunków;
    >
    > VAT-4 pojazdów samochodowych, które posiadają kabinę kierowcy i nadwozie
    > przeznaczone do przewozu ładunków jako konstrukcyjnie oddzielne elementy
    > pojazdu;

    Czyli pozostając przy przykładzie Punto:
    Punto z kratką za siedzeniem kierowcy to VAT-1 i będzie można odliczać vat,
    a z kratką za tylną kanapą to nie vat-1 i już na zwolnienie się nie załapie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: