-
Data: 2010-12-18 09:12:46
Temat: Re: Ceny aut z kratką
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "czak norris" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
news:iehq7r$p0t$1@news.net.icm.edu.pl...
>W dniu 2010-12-17 23:11, P_ablo pisze:
>
>> VAT-1 to pelna ciezarowka i zmiana przepisow ich nie dotyka a co za tym
>> idzie, nie ma powodu na zmiane popytu na nie.
>
> Zgadza się, prawo do odliczeń VATu stracą "ciężarówki" osobowe z kratką,
> co i tak moim zdaniem jest !@#$%^& i kłóci się z ideą podatku od wartości
> dodanej (VAT).
>
> Wrzucam opis VAT 1-4, to może się rozjaśni od czego będzie można odliczać
> VAT
>
> VAT-1 pojazdów samochodowych mających jeden rząd siedzeń, który oddzielony
> jest od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub trwałą
> przegrodą, klasyfikowanych na podstawie przepisów prawa o ruchu drogowym
> do podrodzaju: wielozadaniowy, van;
>
> VAT-2 pojazdów samochodowych mających więcej niż jeden rząd siedzeń, które
> oddzielone są od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub
> trwałą przegrodą i u których długość części przeznaczonej do przewozu
> ładunków, mierzona po podłodze od najdalej wysuniętego punktu podłogi
> pozwalającego postawić pionową ścianę lub trwałą przegrodę pomiędzy
> podłogą a sufitem do tylnej krawędzi podłogi, przekracza 50 % długości
> pojazdu; dla obliczenia proporcji, o której mowa w zdaniu poprzednim,
> długość pojazdu stanowi odległość pomiędzy dolną krawędzią przedniej szyby
> pojazdu a tylną krawędzią podłogi części pojazdu przeznaczonej do przewozu
> ładunków, mierzona w linii poziomej wzdłuż pojazdu pomiędzy dolną
> krawędzią przedniej szyby pojazdu a punktem wyprowadzonym w pionie od
> tylnej krawędzi podłogi części pojazdu przeznaczonej do przewozu ładunków;
>
> VAT-3 pojazdów samochodowych, które mają otwartą część przeznaczoną do
> przewozu ładunków;
>
> VAT-4 pojazdów samochodowych, które posiadają kabinę kierowcy i nadwozie
> przeznaczone do przewozu ładunków jako konstrukcyjnie oddzielne elementy
> pojazdu;
Czyli pozostając przy przykładzie Punto:
Punto z kratką za siedzeniem kierowcy to VAT-1 i będzie można odliczać vat,
a z kratką za tylną kanapą to nie vat-1 i już na zwolnienie się nie załapie?
Następne wpisy z tego wątku
- 18.12.10 09:19 Michał Gut
- 18.12.10 09:21 Michał Gut
- 18.12.10 09:41 Michał Gut
- 18.12.10 09:57 Katanka
- 18.12.10 10:08 glang
- 18.12.10 10:11 glang
- 18.12.10 10:28 Katanka
- 18.12.10 10:55 Cavallino
- 18.12.10 12:38 Dysiek
- 18.12.10 13:24 Pa_blo
- 18.12.10 13:37 Pa_blo
- 18.12.10 13:58 Rafał Grzelak
- 18.12.10 14:55 ToMasz
- 18.12.10 16:38 Michał Gut
- 18.12.10 18:10 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=