  • 21. Data: 2012-06-05 03:20:40
    Temat: Re: Ceny SSD
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/06/2012 23:54, Dawid wrote:

    > kupił to musi być przekonany :-)
    > Za parę miesięcy zawita na Allegro - no prawie nówka, ale sprzedaję, bo
    > ciocia kupiła mi lepszy, większy-

    W pracy w desktopie mam Kingstona 256GB, w pracowym laptopie Intel 120GB
    (działa już 2 lata pod XP i umrzeć nie chce), w domu Crucial 128.

    A jakie Ty masz przejścia z tymi dyskami?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2012-06-08 01:23:04
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    " Gil" <g...@g...pl> wrote in message
    > ale masz jakies wsparcie czy tylko trollujesz?

    nie napisales slowa o ssd ale wychodzi ci ze sa zle,
    wiec zastanawiam sie czy masz zamiar rozwinac wypowiedz

    ja uzywalem kilkunastu roznych od czasu pierwszego vertexa
    i uwazam ze obecnie np. 64GB samsung 830 za 63 euro jest idealnym
    dyskiem na system, bo pchanie tam kolekcji filmow czy mp3
    nie daje zadnych korzysci - nie twierdze ze ssd moze konkurowac
    z hdd pod wzgledem pojemnosci, tak jak zwykle dyski nie moga
    konkurowac z nimi predkoscia i czasem dostepu

    i tyle

  • 23. Data: 2012-06-08 01:27:30
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Dawid" <x...@n...pl> wrote in message
    > kupił to musi być przekonany :-)
    > Za parę miesięcy zawita na Allegro - no prawie nówka, ale sprzedaję, bo ciocia
    > kupiła mi lepszy, większy-

    niestety ciocia nie sponsoruje mi sprzetu wiec zadowalam sie tym
    co sam moge kupic ;)

    nigdzie nie twierdzilem ze mozna sie ze wszystkim zmiescic na
    jednym malym ssd, ale proponuje sprawdzic jakiego kopa daje
    postawienie na nim systemu

    roznice widac nawet miedzy vertexem 2 a samsungami f1\f4eg ktore do
    wolnych nie naleza

    samsung 830 jest jeszcze lepszy, dla entuzjastow polecam revodrive x2 ;)

  • 24. Data: 2012-06-08 06:38:45
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2012-06-08 01:27, m4rkiz wrote:
> [...]
    >
    > nigdzie nie twierdzilem ze mozna sie ze wszystkim zmiescic na
    > jednym malym ssd, ale proponuje sprawdzic jakiego kopa daje

    Lepszy efekt jest w 2ga strone, człowiek z SSD siada przy laptopie/PC z
    HDD. Klika i nic się nie dzieje. Nie wiadomo czy system startuje, zamyka
    się, Czy aplikacja startuje, czy się zamyka ... mijają sekundu i nic. Po
    tym nie wraca się do tradycyjnych HDD w kontekscie dysku na system i
    oprogramowanie ;)

    Nie będę tu rozkręcał wojen jakich było 1000 i żadna nic nie wniosła
    (np. Atari vs Commodore 64). Korzystam zarówno z HDD jak i SSD, do
    przechowywania backupów wydajność HDD jest jak najbardziej akceptowalna
    /liczy się ciągły transfer, a wąskie gardło często jest gdzie indziej -
    ethernet 1Gb/s)

  • 25. Data: 2012-06-08 12:49:02
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-06-08 06:38, Rafał Łukawski pisze:

> [...]
    > przechowywania backupów wydajność HDD jest jak najbardziej akceptowalna
    > /liczy się ciągły transfer, a wąskie gardło często jest gdzie indziej -

    Wszyscy posiadacze SSD podniecają się startem systemu.
    To akurat wcale mnie nie interesuje.
    Sama praca na komputerze odbywa się płynnie bez żadnych przerw i
    oczekiwań, nie mam takiej aplikacji, która każe na siebie czekać, mimo
    posiadania wyłącznie dysków zwykłych.Duża ilość pamięci ( taniej
    obecnie) i odpowiedni procesor, płyta, karta itd dają komfortową pracę,
    bez skutków jakie opisujecie.Start systemu przyśpieszać za 700 zł, no
    chyba kpicie? Mój komputer startuje w około 2-3 sekundy bez dysku ssd.
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2012-06-08 13:06:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/06/2012 11:49, Dawid wrote:

> [...]
    > bez skutków jakie opisujecie.Start systemu przyśpieszać za 700 zł, no
    > chyba kpicie? Mój komputer startuje w około 2-3 sekundy bez dysku ssd.

    Widzisz, kiedy człowiek jeździ całe życie Audi, też jest zadowolony.
    Wygodne, ciszej niż w Polonezie, szybkie bo przecież 1.9TDI, duży
    bagażnik i dzieci mają wygodnie z tyłu.

    Wszystko pięknie, ale on po prostu nigdy nie siedział w Jaguarze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2012-06-08 13:14:21
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]
    > bez skutków jakie opisujecie.Start systemu przyśpieszać za 700 zł, no
    > chyba kpicie? Mój komputer startuje w około 2-3 sekundy bez dysku ssd.

    Swoją drogą, SSD 64GB kosztuje dziś w granicach 400zł, nie 700. Mam
    szybki procesor, przyzwoitą płytę i 8GB RAMu i uwierz, ze przeniesienie
    Lightrooma z jego bazą danych na SSD usprawniło obsługę ponad 400GB
    zdjęć z tradycyjnego dysku o wiele bardziej, niż zainwestowanie 400zł w
    nową plytę główną.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 28. Data: 2012-06-08 13:20:36
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-06-08 13:57, januszek pisze:
    > Dawid napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Wystaw kompa z tego bąbla podprzestrzennego, w którym obowiązują
    > inne niż nasze rawa fizyki i zmierz ten czas raz jeszcze ;)
    >
    > j.

    Odpowiem Ci, mimo tego, że wykazujesz brak mózgu i to nie tylko w tym
    poście.Komputer ze stanu uśpienia budzi się bardzo szybko i Twoje prawa
    fizyki mu nie przeszkadzają.Nie pisz - nasze prawa fizyki- bo obrażasz
    ludzi inteligentnych.

  • 29. Data: 2012-06-08 13:35:02
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-06-08 01:23, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > ja uzywalem kilkunastu roznych od czasu pierwszego vertexa
    > i uwazam ze obecnie np. 64GB samsung 830 za 63 euro jest idealnym

    Dobra, chętnie w tej cenie kupię tego samsunga, wskaż sklep.
    Oczywiście z polską gwarancją i legalne pochodzenie.

  • 30. Data: 2012-06-08 13:57:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dawid napisa?(a):

    [...]

> [...]

    Wystaw kompa z tego bąbla podprzestrzennego, w którym obowiązują
    inne niż nasze rawa fizyki i zmierz ten czas raz jeszcze ;)

    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!