  • 41. Data: 2012-06-08 18:03:31
    Temat: Re: Ceny SSD
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dawid napisa?(a):

    > Odpowiem Ci, mimo tego, że wykazujesz brak mózgu i to nie tylko w tym
    > poście.Komputer ze stanu uśpienia budzi się bardzo szybko i Twoje prawa
    > fizyki mu nie przeszkadzają.Nie pisz - nasze prawa fizyki- bo obrażasz
    > ludzi inteligentnych.

    Ludzie inteligentni, nawet Ci o inteleigencji tylko troche wyzszej od
    przecietnej, w dyskusji o szybkosci ladowania systemu windows z dysku
    twardego nie podaja czasow wybudzenia kompa ze stanu uspienia.

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 42. Data: 2012-06-08 18:55:22
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-06-08 19:53, januszek wrote:
    > Rafal Lukawski napisa?(a):

    > Ja doszedlem do wniosku, ze najlepiej wcale nie
    > wylaczac/usypiac/hibernowac kompa ;)

    ja dostałem rachunki za prąd, jakby średnia dla kilkuosobowej rodziny ;)

  • 43. Data: 2012-06-08 19:38:07
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-06-08 01:27, m4rkiz pisze:

    > samsung 830 jest jeszcze lepszy,

    64 GB na system w sam raz.

    > dla entuzjastow polecam revodrive x2 ;)

    Jeśli już to przed zakupem warto zrobić DOBRY wywiad.
    Swego czasu pisałem nawet do supportu Asusa i nic z tego. Działa tylko z
    najprostszymi płytami, a o RAID na HDD mechanicznych (idealnie
    komponującym się z SSD na system) można zapomnieć - po prostu Revo drive
    wymaga sporo miejsca na swój bios w przestrzeni adresowej i nie będzie
    działać z co bardziej rozbudowanych/wydajniejszych konfiguracjach, a do
    tego właśnie jest projektowany.

    --
    /MB

  • 44. Data: 2012-06-08 19:53:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rafal Lukawski napisa?(a):

  • 45. Data: 2012-06-08 20:23:13
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-06-08 19:38, Michal wrote:

> [...]
    > wymaga sporo miejsca na swój bios w przestrzeni adresowej i nie będzie
    > działać z co bardziej rozbudowanych/wydajniejszych konfiguracjach, a do

    Dlatego dla entuzjastów... dla zdecydowanej większości userów wystarczy
    tradycyjne SATA.

  • 46. Data: 2012-06-08 20:28:03
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-06-08 19:38, Michal pisze:

    > 64 GB na system w sam raz.

    Mam pytanie.
    Czy taki dysk zapełniony np w 80-90%, nie zaczyna protestować?
    Można na nim spokojnie pracować przy minimalnej ilości miejsca?

  • 47. Data: 2012-06-08 22:03:10
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Michal" <u...@i...pl> wrote in message
    > Jeśli już to przed zakupem warto zrobić DOBRY wywiad.
    > Swego czasu pisałem nawet do supportu Asusa i nic z tego. Działa tylko z
    > najprostszymi płytami,

    z p5q i p5q deluxe dzialalo ok, a na dzialanie na p8z68-v pro tez nie narzekam

> [...]
    > przestrzeni adresowej i nie będzie działać z co bardziej
    > rozbudowanych/wydajniejszych konfiguracjach, a do tego właśnie jest

    tez zalezy co sie robi, ja mam kilka 2TB f4eg i szczerze mowiac nie
    ma dla mnie sensu laczyc ich w raid bo ich predkosc jest zupelnie
    wystarczajaca do 'magazynowania' i backupow

    owszem, czasem trzeba zrobic cos bardzo wymagajacego 'transferowo'
    ale tu z kolei znakomicie sprawdza mi sie 8GB ramdisk