  • Data: 2012-06-08 16:14:05
    Temat: Re: Ceny SSD
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-06-08 16:04, Użytkownik Dawid napisał:

    > Następny trol wylazł po przepiciu.
    > Zwał jak zwał, rozpoczynam pracę w 2s, boli cię to?

    Plączesz się w zeznaniach, wniosek: kłamiesz, też w domowym
    komputerze nie mam SSD i nie zamierzam wkładać bo nie opłaca
    mi się dokładać tych kilkuset złotych dla szybszego startu
    systemu i wybranych aplikacji, ale przynajmniej nie wymyślam
    legendy jaki to mam szybki komputer bez SSD i jak smarkacz
    nie ubliżam rozmówcom. Jak dorośniesz to wróć.