  • Data: 2012-06-08 22:03:10
    Temat: Re: Ceny SSD
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal" <u...@i...pl> wrote in message
    news:jqtdfk$bfl$1@mx1.internetia.pl...
    > Jeśli już to przed zakupem warto zrobić DOBRY wywiad.
    > Swego czasu pisałem nawet do supportu Asusa i nic z tego. Działa tylko z
    > najprostszymi płytami,

    z p5q i p5q deluxe dzialalo ok, a na dzialanie na p8z68-v pro tez nie narzekam

    > a o RAID na HDD mechanicznych (idealnie komponującym się z SSD na system)
    > można zapomnieć - po prostu Revo drive wymaga sporo miejsca na swój bios w
    > przestrzeni adresowej i nie będzie działać z co bardziej
    > rozbudowanych/wydajniejszych konfiguracjach, a do tego właśnie jest
    > projektowany.

    tez zalezy co sie robi, ja mam kilka 2TB f4eg i szczerze mowiac nie
    ma dla mnie sensu laczyc ich w raid bo ich predkosc jest zupelnie
    wystarczajaca do 'magazynowania' i backupow

    owszem, czasem trzeba zrobic cos bardzo wymagajacego 'transferowo'
    ale tu z kolei znakomicie sprawdza mi sie 8GB ramdisk