  • 61. Data: 2017-05-12 17:04:18
    Temat: Re: Ceny OC
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-05-2017 o 00:09, j...@i...pl pisze:

    > Niekoniecznie.
    > Ford C-Max 2013 rok. Leasing. Ubezpieczenie przez lisingodawcę w
    > zeszłym roku 2300 zł. Pełen pakiet z assistance BZWBK. W tym roku
    > przychodzi propozycja wznowienia - 4900 zł. Ten sam ubezpieczyciel
    > (Hestia). Po negocjacjach udało się zejść do 3001 zł, ale u innego
    > ubezpieczciela (PZU). I żeby było ciekawiej, to po roku auto jest
    > więcej warte, niż było rok temu.

    Tzn ile?
    Bo auto mam nieco młodsze, pewnie więcej warte, a płacę 2/3 tego co
    napisałeś.

  • 62. Data: 2017-05-12 20:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > a masz -60%?
    >
    > u mnie (tfu tfu) jeszcze racjonalne kwoty wychodzą za OC - jak czytam co
    > niektórzy otrzymują to szczęka opada. Trza dzwonić i negocjować.

    Mi przy 70% przysłali z 300 na 1300...
    Mam swój honor, olałem i poszedłem do konkurencji.
    Ale w sumie to tez jest złudne, bo to zwykły podatek jest...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 63. Data: 2017-05-13 18:29:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-05-12 o 12:15, sirapacz pisze:

    > a masz -60%?
    >
    > u mnie (tfu tfu) jeszcze racjonalne kwoty wychodzą za OC - jak czytam co
    > niektórzy otrzymują to szczęka opada. Trza dzwonić i negocjować.

    Mam -55% bo miałem innym autem stłuczkę w maju 2016.
    Ale dzwonienie i negocjowanie akurat tu nic nie da, bo
    oferta przedłużenia jest o kilkaset złotych niższa niż
    wszelkie pozostałe. Na inne auto udało mi się znaleźć
    prawie 200zł taniej a teraz nie ma szansy.
    Obdzwoniłem kilku ubezpieczycieli i średnio na jeża
    proponują po 1100zł.
    Dysproporcja tych dwóch moich przypadków skłąnia
    mnie właśnie do stwierdzenia, że taki jest mechanizm.

    Jedno auto - diesel 2 litry, jeździ ok 30tys rocznie,
    często za granicę i polisa za samo OC wołali wszyscy- 1600zł a drugie
    miejskie wozidło, (a raczej miejskie stoidło - bo 1500km przebiegu rocznie)
    1litr beznyna i wołają 1100zł. Jeden i ten sam kierowca, prawo jazdy od
    stu lat.
    Gdzie tu sens, logika i kalkulacja?

  • 64. Data: 2017-05-13 19:05:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-13 o 18:29, cef pisze:
> [...]
    > 1litr beznyna i wołają 1100zł. Jeden i ten sam kierowca, prawo jazdy od

    Przecież nie wiedzą, że jedno auto to stoidło. A jakby za oświadczenie
    "będzie stało" dawali zniżkę, to by się okazało, że 99% samochodów w
    Polsce to stojaki.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2017-05-13 22:12:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-05-13 o 19:05, Liwiusz pisze:

    > Przecież nie wiedzą, że jedno auto to stoidło. A jakby za oświadczenie
    > "będzie stało" dawali zniżkę, to by się okazało, że 99% samochodów w
    > Polsce to stojaki.

    Akurat do polisy deklaruje się przebieg roczny, więc tym bardziej to
    wskazuje,
    że nie ma znaczenia ta cała masa danych, którą trzeba podawać.
    Chyba, że zakładają, że wszyscy deklarują max 5 tys rocznie.
    Ja sprawdziłem w tym drugim aucie przy kalkulacji polisy
    i czy się wpisze roczny przebieg 5 tys czy 100 tys to cena polisy
    różniła się o 10 zł. A w niektórych towarzystwach było nawet taniej przy
    większym przebiegu

  • 66. Data: 2017-05-14 22:53:53
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 12 May 2017 09:45:17 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Czemu?

    Bo tak wychodzi z Eurotaxu? Nie wiem. Taką wartość podaje
    ubezpieczyciel. W przypadku mojego prywatnego auta jest tak samo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 67. Data: 2017-05-14 22:59:16
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 12 May 2017 17:04:18 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Tzn ile?
    >Bo auto mam nieco młodsze, pewnie więcej warte, a płacę 2/3 tego co
    >napisałeś.

    http://i.imgur.com/mJLUlNA.jpg

    To jest oferta po negocjacjach.

    Po fakcie się dowiedziałem, że można jeszcze ubezpieczyć taniej.
    Wystarczy ubezpieczyć na siebie i zrobić cesję na leasing.

  • 68. Data: 2017-05-14 23:02:16
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 12 May 2017 18:00:56 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Mi przy 70% przysłali z 300 na 1300...

    70% to ten Goather czy jakoś tak? Mnie tam to wychodzą jakieś
    koszmarne kwoty. Nawet przy uwzględnieniu tej zniżki. Nie wiem, może
    im jakiś parametr nie pasi ;)

  • 69. Data: 2017-05-15 08:18:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-14 o 22:53, j...@i...pl pisze:

    > Bo tak wychodzi z Eurotaxu? Nie wiem. Taką wartość podaje

    No właśnie się pytam skąd taki wynik. Ale w to, że w eurotaxie samochoód
    nowy kosztuje X, a po roku >X raczej nie uwierzę.

    > ubezpieczyciel. W przypadku mojego prywatnego auta jest tak samo.

    Pewnie coś pomyliłeś w modelach i wyceniałeś różne samochody.

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2017-05-15 17:58:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-05-2017 o 22:59, j...@i...pl pisze:

    > http://i.imgur.com/mJLUlNA.jpg
    >
    > To jest oferta po negocjacjach.
    >
    > Po fakcie się dowiedziałem, że można jeszcze ubezpieczyć taniej.
    > Wystarczy ubezpieczyć na siebie i zrobić cesję na leasing.

    No właśnie.
    Ja zapłaciłem za AC 1500 zł, ale od kwoty o 50% większej.
    Też ze swoich zniżek, mimo że auto na firmę.