  • 51. Data: 2017-05-12 00:09:04
    Temat: Re: Ceny OC
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 26 Apr 2017 15:16:13 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >7k to jakiś babol systemowy

    Niekoniecznie.
    Ford C-Max 2013 rok. Leasing. Ubezpieczenie przez lisingodawcę w
    zeszłym roku 2300 zł. Pełen pakiet z assistance BZWBK. W tym roku
    przychodzi propozycja wznowienia - 4900 zł. Ten sam ubezpieczyciel
    (Hestia). Po negocjacjach udało się zejść do 3001 zł, ale u innego
    ubezpieczciela (PZU). I żeby było ciekawiej, to po roku auto jest
    więcej warte, niż było rok temu.

    A OC c.a. 7 tysi to dostał jeden z byłych grupowczów, na Audi A6.
    Czyli niekoniecznie babol.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 52. Data: 2017-05-12 00:11:55
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 2 May 2017 01:17:48 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Eee - Liberty juz nie ma, AXA przejela.

    Jako marka istnieje dalej, a że właściciel inny?
    Podobnie jest z HDI, właścicielem jest Warta.

  • 53. Data: 2017-05-12 00:14:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 May 2017 18:01:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Po co? Wtedy nastepny dałby 50zł mniej i wrociliby do punktu wyjscia...

    I myslisz, ze nie wroca ?

    J.

  • 54. Data: 2017-05-12 08:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > I myslisz, ze nie wroca ?

    Oczywiście ze nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 55. Data: 2017-05-12 08:34:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 maja 2017 00:14:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > I myslisz, ze nie wroca ?

    Jako że OC jest obowiązkowe to nie wrócą
    W tym roku przypis ze skądeś będą mieli tak ze 30% wyższy jak w roku ubiegłym to po
    co obniżać

  • 56. Data: 2017-05-12 09:45:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-12 o 00:09, j...@i...pl pisze:
    > I żeby było ciekawiej, to po roku auto jest
    > więcej warte, niż było rok temu.

    Czemu?

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2017-05-12 10:20:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 15:17:02 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
    > 7k to jakiś babol systemowy

    Bo ja wiem? Ostatnio robiłem kalkulację na stronie PiZetJu,
    wyliczyło mi na trochę ponad 3 tysiące :>

    L.

  • 58. Data: 2017-05-12 12:12:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Czemu?

    Pewnie doliczyli wartość bagażu doświadczeń:)
    Albo jerzu jest celebrytą ;)

  • 59. Data: 2017-05-12 12:13:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Bo ja wiem? Ostatnio robiłem kalkulację na stronie PiZetJu,
    > wyliczyło mi na trochę ponad 3 tysiące :>

    szaleństwo:)

  • 60. Data: 2017-05-12 12:15:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-05-04 o 22:49, cef pisze:

    > Po prostu mechanizm jest inny- kroimy ile się da -
    > i wszyscy podobnie :-)

    a masz -60%?

    u mnie (tfu tfu) jeszcze racjonalne kwoty wychodzą za OC - jak czytam co
    niektórzy otrzymują to szczęka opada. Trza dzwonić i negocjować.