-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Date: Tue, 30 Nov 2010 15:01:39 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 20
Message-ID: <id3043$s1h$1@news.onet.pl>
References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
<7...@f...googlegroups.com>
<id2ke3$hsq$2@news.onet.pl>
<3...@g...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291125700 28721 82.177.16.74 (30 Nov 2010 14:01:40 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Nov 2010 14:01:40 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <3...@g...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329806
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-30 14:50, Mateusz pisze:
(...)
> Powiem Ci tak, tak jak powiedziałeś w innym wątku - najważniejsze są
> odruchy. ABS to może ewentualnie przydać na prostej w celu skrócenia
> drogi hamowania - choć i to nie jest pewne.
>
> Hamowanie tylko na prostej, nie wtedy jak się wykonuje zmianę toru
> jazdy - to jest chyba dobry odruch, tak na przykład. ABS Ci nie
> pomoże jak będziesz hamował równocześnie zmieniając tor jazdy. To
> tylko wspomagacz. Nigdy nie jeździłem autem z ESP, a chętnie bym się
> przejechał, ktoś potrafi mniej więcej powiedzieć czy bardzo ciężko
> jest wprowadzić auto z ESP w poślizg podczas pokonywania zakrętu ? czy
> to tylko kwestia prędkości ?
O masz, czego to ludzie nie wypisują w internecie, a inni to czytają
- jest dokładnie odwrotnie, ABS pozwala zmienić tor jazdy w czasie
gwałtownego hamowania nie wpadając w poślizg, co umożliwia np.
ominięcie przeszkody.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.10 15:02 Mateusz
- 30.11.10 15:06 Mateusz
- 30.11.10 15:08 Mateusz
- 30.11.10 15:20 Arek (G)
- 30.11.10 15:29 PaweL
- 30.11.10 15:36 Artur Maśląg
- 30.11.10 15:57 kamil
- 30.11.10 16:08 Karolek
- 30.11.10 16:43 Arek (G)
- 30.11.10 16:45 Arek (G)
- 30.11.10 16:50 Karolek
- 30.11.10 17:38 Mateusz
- 30.11.10 17:40 Krzysiek Kielczewski
- 30.11.10 19:08 Tomasz Pyra
- 30.11.10 19:10 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)