  • Data: 2011-04-15 12:39:36
    Temat: Re: Cena ubezpieczenia
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja rozumiem kredyt, ktory na siebie zarabia albo w sytuacji, gdy brak innego
    > wyjscia. Ale jak mam pieniadze to po co mam wyrzucac w bloto znaczy sie
    > dawac bankowi chocby i 150 zl? I tu nie chodzi o kwote, ale po prostu nie
    > lubie marnowac swoich pieniedzy.

    dlatego ja tez nie lubie marnowac swych pieniedzy i wole aby te 1350 minus 1.
    rata zostalo u mnie w kieszeni/banku/na fundszu/czy towarze lub usludze
    zakontraktowanej dla klienta, niz dopuscic aby jakies TU obracalo moja kasa
    ;), a ja nic z tego nie mam

    jak widac punkt widzenia zalezy mocno od punktu siedzenia ;)

    ale jak masz to kupuj od razu z gory, zawsze bedzie Ci latwiej przelknac 20%
    koszt manipulacyjny w przypadku rozwiaania umowy z TU, mysle ze ja bede mniej
    stratny - sorry za zlosliwosc :)))))).

    kazdy robi jak chce, Ty suniesz swymi 2.5 lub 3.5 l, ja juz mam to za soba
    (2.2 oraz 3.0 oraz mocne Turbo w okolicy 200 KM i 300 Nm) teraz mam parcha 1.4
    i czuje sie z tym dobrze, a jeszcze lepiej przy dystrybutorze ;)

    i nie oceniaj wszystkich swoja miara ;) czy wytlumaczylem "swa rozrzutnosc"