  • 1. Data: 2012-08-24 11:20:25
    Temat: Cena mnie zabiła.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://www.ebay.com/itm/LOT-4-NOS-ELECTRON-TUBE-7266
    -JAN7266-Mfr-General-Electric-/310418269085?pt=Vinta
    ge_Electronics_R2&hash=item48465ee39d#ht_670wt_906

    Długo szukałem tej lampy a jak już znalazłem to się załamałem. Czy ta lampa
    ze złota jest że tyle kosztuje?

    Marek

  • 2. Data: 2012-08-24 11:32:56
    Temat: Re: Cena mnie zabiła.
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    4CX250 wrote:

> [...]
    h=item48465ee39d#ht_670wt_906

    > Długo szukałem tej lampy a jak już znalazłem to się załamałem. Czy ta

    Nie jest aż tak droga, jedna kosztuje 325$. Jest ze złota i tlenku berylu,
    między innymi. Ale jak chcesz mieć detektor odporny na promieniowanie to
    bul.

    Waldek

  • 3. Data: 2012-08-24 11:42:38
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

> [...]
    ge_Electronics_R2&hash=item48465ee39d#ht_670wt_906

    > Długo szukałem tej lampy a jak już znalazłem to się załamałem. Czy ta

    Sprzedawca może wpisać dowolną wartość w pole "wpisz cenę".

    Dla mnie ona nie jest warta 1USD bo jej nie potrzebuję. Może to, że nie ty
    jeden szukasz takiej gratki to winduje cenę. A może audiofile puszczają
    przez nią audio i mają mięsistą baze i lekką faze?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 4. Data: 2012-08-24 11:44:43
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    ge_Electronics_R2&hash=item48465ee39d#ht_670wt_906

    > Długo szukałem tej lampy a jak już znalazłem to się załamałem. Czy ta

    Poza tym że to 4szt nie przejmuj się:
    INTERNATIONAL BIDDERS
    This item can only be shipped within the U.S.A

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 5. Data: 2012-08-24 11:46:56
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:a9p028Fr2uU1@mid.uni-berlin.de...
    > Nie jest aż tak droga, jedna kosztuje 325$. Jest ze złota i tlenku berylu,
    > między innymi. Ale jak chcesz mieć detektor odporny na promieniowanie to
    > bul.

    Tlenek berylu jest w tranziakach w.cz. i nie są kosmicznie drogie a złota to
    pewnie tam nie ma za wiele? chyba że doprowadzenia robili by z litego.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 6. Data: 2012-08-24 11:54:37
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Ukaniu wrote:

> [...]
    > to pewnie tam nie ma za wiele? chyba że doprowadzenia robili by z litego.

    No nie, nie dałem smajla :-). Ale są to specjalne diody do sprzętu
    wojskowego (dlatego też zakaz eksportu). Wojskowe to nawet sznurówki są
    drogie.

    Waldek

  • 7. Data: 2012-08-24 12:34:09
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > między innymi. Ale jak chcesz mieć detektor odporny na promieniowanie to

    Faktycznie, nie zwróciłem uwagi na "lot of 4" bo mi się siakoś oczy na
    1,300$ zogniskowały, ale 4szt. nie są mi potrzebne.

    Marek

  • 8. Data: 2012-08-26 11:43:31
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 24 Aug 2012 11:20:25 +0200, "4CX250"
    <t...@p...ornet.pl> wrote:

> [...]
    age_Electronics_R2&hash=item48465ee39d#ht_670wt_906

    >Długo szukałem tej lampy a jak już znalazłem to się załamałem. Czy ta lampa

    a co wziales sie za naprawianie helikopterow?

    --
    ThinkXtra