  • Data: 2010-06-30 20:12:01
    Temat: Re: Cena kilometra autostrady
    Od: tadek <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Cze, 17:58, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Tylko ze na wiesc o majacej w danym miejscu powstac
    > autostradzie nagle te ugory zaczynaja kosztowac wiecej niz
    > plac pod Palacem Kultury

    Rozmawiałem z człowiekiem od którego państwo wykupiło grunty /rolnr
    zresztą/ pod budowę autostrady Stryków -Konin. Miejsce -okolice Łodzi.
    Facet mówił że zapłacono Mu o ile pamiętam około 2-3 zł za m2. Za
    uzyskane pieniądze nie mógł NIGDZIE kupic podobnego terenu rolnego.
    Mało tego w bliskiej odległości kupowały grunty firmy pod centra
    ligistyczne i płaciły po kilkanaście euro za m2
    Tak że mit o b.wysokich kosztach wykupu gruntu można włożyć między
    bajki.
    Mnie zresztą też zabrano kawałek działki z terenów budownictwa
    jednorodzinnego w Łodzi w jednej z najdroższych lokalizacji. Zapłacono
    1/5 wartości metra w tej okolicy a tekst był jeden: zabrano pod drogę.
    Na moją uwagę że zabrano z terenu przeznaczonego pod budownictwo
    jednorodzinne odpowiedź : ale zabrano pod drogę. I koniec kropka. ..