  • 11. Data: 2012-06-20 11:48:56
    Temat: Re: Celem policji jest dbanie o nasze bezpieczeństwo?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-20 08:59, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    ugi/

    > Pomijając to co pisze Marek, co wg. ciebie ma zrobić policja?

    Przejąć kierowanie ruchem do czasu przyjazdu "szpecjalisty".

    > Policja nie zajmuje się konserwacją sygnalizacji.

    j.w. bo zajmuje się zapewnieniem bezpieczeństwa na drodze (w teorii)

  • 12. Data: 2012-06-20 11:51:39
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    anacron nabazgrał(a):

    >>> http://emil-tv.pl/skrzyzowanie-we-wloclawku-dzien-dr
    ugi/
    > Przejąć kierowanie ruchem do czasu przyjazdu "szpecjalisty".

    Lepiej tego niech nie robią bo całe miasto by stanęło w korku a tak są tylko
    utrudnienia.

  • 13. Data: 2012-06-20 11:59:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > a co? Ciebie nie przyjęli nawet do Straszy Wiejskiej?

    Odczep się. Ja się nie śmieję, że jesteś administratorem kibla w metrze.

  • 14. Data: 2012-06-20 12:04:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Lawa

    > Tak, i na każde takie często bzdurne zgłoszenie wysyłać policjanta...
    > Ciekawe ilu by zostało do ważnych zadań...

    Tak, do zajebiście ważnych, jak np. suszenie z krzaków.

  • 15. Data: 2012-06-20 12:06:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2012 11:33, kamil pisze:

    > Do ukradzionego portfela też mają nie jeździć, bo nie zostanie nikt na
    > wypadek skoku na bank? Drobne pobicia też olejmy, w końcu żonie siniak w
    > tydzień zniknie, a w tym czasie ktoś może łamać drugiemu rękę.

    Ale tutaj mamy czyjeś urojenie, że "światła źle działają" (co jakiś
    matoł na "późnym żółtym" przejechał).

  • 16. Data: 2012-06-20 12:12:13
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-20 12:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale tutaj mamy czyjeś urojenie, że "światła źle działają"

    Przyjedź i poddaj się sam temu urojeniu...

  • 17. Data: 2012-06-20 13:09:16
    Od: PJ <p...@g...com>

    w takich sprawach dzwoni sie do dyzurnego technicznego miasta ew.
    innych sluzb miejskich ... rozumiem ze z tej opcji juz skorzystales
    tzn przed powiadomieniem policji i postowaniem na pms ?

    P.

  • 18. Data: 2012-06-20 15:36:34
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:4fe1982f$1@news.home.net.pl...

    > Tak, i na każde takie często bzdurne zgłoszenie wysyłać policjanta...
    > Ciekawe ilu by zostało do ważnych zadań...

    Od tego są i za to im sie płaci, żeby chronili od niebezpieczeństw.
    Podaj listę zadań, które są wystarczająco ważne dla policjantów.

    > Sam zadzwoń.

    W mieście, w którym jestem przejazdem, w nocy mam szukać firmy?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2012-06-20 15:59:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/06/2012 12:09, PJ wrote:

    > w takich sprawach dzwoni sie do dyzurnego technicznego miasta ew.
    > innych sluzb miejskich ... rozumiem ze z tej opcji juz skorzystales
    > tzn przed powiadomieniem policji i postowaniem na pms ?

    Ja? To nie ja biadolę, śmieję się tylko z argumentacji Andrzeja.

    Drogówka jest od pilnowania bezpieczeństwa na drogach, zepsuta
    sygnalizacja zdecydowanie stwarza zagrożenie dla tegoż.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-06-20 16:06:55
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 20-06-2012 o 13:09:16 PJ <p...@g...com> napisał(a):

    > w takich sprawach dzwoni sie do dyzurnego technicznego miasta ew.
    > innych sluzb miejskich

    Znaczy należy mieć przy sobie wykaz numerów do odpowiednich służb we
    wszystkich miejscowościach, przez które się przejeżdża, wraz z rozpiską
    która odpowiada za którą ulicę bo policja ma ważniejsze rzeczy na głowie
    niż zajmowanie się jakimiś drobnostkami typu zagrożenie bezpieczeństwa?

    --
    SW3
    ----