  • 21. Data: 2012-06-20 16:22:02
    Temat: Re: Celem policji jest dbanie o nasze bezpieczeństwo?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/06/2012 15:06, SW3 wrote:

    > Znaczy należy mieć przy sobie wykaz numerów do odpowiednich służb we
    > wszystkich miejscowościach, przez które się przejeżdża, wraz z rozpiską
    > która odpowiada za którą ulicę bo policja ma ważniejsze rzeczy na głowie
    > niż zajmowanie się jakimiś drobnostkami typu zagrożenie bezpieczeństwa?

    A ty nie masz? Wstyd, taki nieprzygotowany w trasę!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2012-06-20 17:13:38
    Od: PJ <p...@g...com>

[...]

    nonsens, ale szczerze watpie zeby on przez te miejscowosc tylko
    przejezdzal ... tzw rzekome "zagrozenie bezpieczenstwa" moze tez
    wystapic po zwyklej usterce technicznej i czy wtedy tez bedziecie
    dzwonic na policje ? i wlasciwie po co ? jedyne co moga zrobic to
    dokonac niebywalej sztuki i znalezc numer do odpowiednich sluzb
    miejskich (jakies 30s) lub zadzwonic do kolesi ze Strazy Miejskiej
    zeby ogarneli temat ...

    P:

  • 23. Data: 2012-06-20 17:44:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    anacron wrote:

    > Z obserwacji działania sygnalizacji przez przeszło godzinę.

    tylko że z tego filmu to wsam raz nic nei wynika...

  • 24. Data: 2012-06-20 18:06:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-06-20 11:47, anacron pisze:

    > Z obserwacji działania sygnalizacji przez przeszło godzinę.

    Komendanta zwolnili ? DZIAŁAJ !

  • 25. Data: 2012-06-20 22:58:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@s...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ja? To nie ja biadolę, śmieję się tylko z argumentacji Andrzeja.
    >
    > Drogówka jest od pilnowania bezpieczeństwa na drogach, zepsuta
    > sygnalizacja zdecydowanie stwarza zagrożenie dla tegoż.

    no tak, ale nie ma komu dać mandatu....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 26. Data: 2012-06-20 22:58:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tak, i na każde takie często bzdurne zgłoszenie wysyłać policjanta...
    > Ciekawe ilu by zostało do ważnych zadań...

    dlaczego sprowadzasz rozmowędo absurdu?

    Jest jedno zgłoszenie...
    Jak bedzie ich 100, można się zastanawiać, co robić aole na razie jest
    jedno.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 27. Data: 2012-06-21 09:36:23
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 20-06-2012 o 17:13:38 PJ <p...@g...com> napisał(a):

    > jedyne co moga zrobic to
    > dokonac niebywalej sztuki i znalezc numer do odpowiednich sluzb
    > miejskich (jakies 30s) lub zadzwonic do kolesi ze Strazy Miejskiej
    > zeby ogarneli temat ...

    Tylko tyle i aż tyle.

    --
    SW3
    ----

  • 28. Data: 2012-06-21 11:24:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Jun 2012, PJ wrote:

    > przejezdzal ... tzw rzekome "zagrozenie bezpieczenstwa" moze tez
    > wystapic po zwyklej usterce technicznej i czy wtedy tez bedziecie
    > dzwonic na policje ? i wlasciwie po co ?

    Już ktos napisał - po to, aby do momentu wyłączenia źle działającej
    sygnalizacji ręcznie poprawiać jej działanie.
    Poprzez ręczne kierowanie ruchem, jeśli ktoś nie rozumie.

    > jedyne co moga zrobic to
    > dokonac niebywalej sztuki i znalezc numer do odpowiednich sluzb

    No właśnie policja może NIE TYLKO to.

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2012-06-21 11:26:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Jun 2012, Chris wrote:

    > anacron nabazgrał(a):

    > Lepiej tego niech nie robią bo całe miasto by stanęło w korku a tak są tylko
    > utrudnienia.

    Ale potrzeby jest szpencjalista pierwszego, nomen omen, kontaktu, czyli
    taki co umie toto wyłączyć.
    A w tym momencie może nastąpić szok, bo przypadki kiedy skrzyżowanie
    bez sygnalizacji działa sprawniej niż z włączoną sygnalizacją też nie
    są tak mało znane.

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2012-06-21 15:05:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2012 15:59, kamil pisze:

    > Drogówka jest od pilnowania bezpieczeństwa na drogach, zepsuta
    > sygnalizacja zdecydowanie stwarza zagrożenie dla tegoż.

    A jest zepsuta? Mi to wygląda raczej na klasyczne olewanie przepisów
    przez kierujących ciężarówkami.

    Niedawno skręcając w lewo jeden taki zmusił mnie do hamowana.
    Twierdzisz, że mam niewidzialny samochód? ;) (dobra widoczność,
    prawidłowe światła, Słońce nie mogło oślepiać)