  • 1. Data: 2012-06-19 11:54:38
    Temat: Ciekawostka - bilety parkingowe
    Od: Marek <x...@d...pl>

    http://tinyurl.com/c367yxh

    --
    Marek

  • 2. Data: 2012-06-19 11:57:56
    Temat: Re: Ciekawostka - bilety parkingowe
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/06/2012 10:54, Marek wrote:
    > http://tinyurl.com/c367yxh

    Matura 2013 - uczeń ma obowiązek opanować materiał, ale nikt nie może od
    niego wymagać przelania tego na papier.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-06-19 14:59:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Jun 2012 11:54:38 +0200 osobnik zwany Marek
    wystukał:

    > http://tinyurl.com/c367yxh

    no i? Skoro nie ma obowiązku wkładania za szybę to wolisz latać do Straży
    Miejskiej i pokazywać, żę jednak go masz? Bo za brak opłaty dalej mogą
    Cię skasować.

    PS: nie umiesz napisać 3 słów od siebie?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2012-06-19 15:39:16
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/06/19 11:54, Marek pisze:

    NETYKIETA baranku!

  • 5. Data: 2012-06-20 00:43:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 19 Jun 2012 12:59:55 +0000 (UTC), masti wrote:

> [...]
    >
    > no i? Skoro nie ma obowiązku wkładania za szybę to wolisz latać do Straży
    > Miejskiej i pokazywać, żę jednak go masz? Bo za brak opłaty dalej mogą

    Dokładnie - to co tam napisano nie oznacza że SM może przestać pilnować
    parkingów, a jedynie to, że kierowcy któremu zostawnie wystawiony mandat i
    przyjdzie z biletem w kieszeni, należy ten mandat anulować.

    Bo AFAIK to zaczęło się od sprawy kierowcy który dostał mandat za złe
    parkowanie, bilet miał, ale nie za szybą (bo nie chciało mu się wracać do
    samochodu go odstawić), strażnicy mandatu mu nie anulowali powołując się na
    regulamin mówiący że bilet musi być za szybą, sprawa trafiła do sądu który
    przyznał rację kierowcy.

  • 6. Data: 2012-06-20 11:54:06
    Od: Marek <x...@d...pl>

    W dniu 2012-06-19 15:39, KiloSierra pisze:
    > W dniu 12/06/19 11:54, Marek pisze:
    >
    > NETYKIETA baranku!

    i vice versa

    --
    Marek

  • 7. Data: 2012-06-20 11:58:13
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-20 00:43, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > regulamin mówiący że bilet musi być za szybą, sprawa trafiła do sądu który

    Hm... a nie było tak, że kontrolerzy chcieli mu wystawić mandat bo facet
    po prostu nie zdążył wrócić z biletem do samochodu? Tak czy siak mandat
    powinien być anulowany.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 8. Data: 2012-06-20 12:15:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2012-06-20 12:49:53
    Od: mAro <w...@g...com>

    On 19 Cze, 11:54, Marek <x...@d...pl> wrote:
    > http://tinyurl.com/c367yxh

    No i żuliki mogą przejmować używane bilety i oferować zniżkowe tym,
    którzy biletu nie mają a dostali mandat :)

    Pozdrawiam,
    mAro

  • 10. Data: 2012-06-22 11:49:18
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Marek <x...@d...pl> napisał(a):

    > http://tinyurl.com/c367yxh

    W łodzi jest jeszcze jeden kfiatek. Ktoś kto zamiast mózgu ma gówno w głowie
    wymyślił że jak się kupuje bilet to trzeba wpisać numer rejestracyjny
    samochodu. Ja ich serdecznie pierdolę i nie chcę żeby wiedzieli gdzie i ile
    jeżdżę. Oczywiście numer nie jest drukowany na paragonie. To wpisuję zamiast
    numeru powszechnie używane wyrazy takie jak: chuj, pizda, jebać itp. A
    najlepsze jest to że w XXI wieku gdy dostęp do klawiatur jest powszechny. I
    zwyczajnie z wyjątkiem niektórych emerytów i przygłupów bagiennych, każdy
    normalny przyzwyczaił się do układu klawiatury komputerowej. To co barany
    zrobili? Zrobili klawiaturę z układem A,B,C,D..... . Szacun dla debili co to
    wymyślili i dla tych co zaakceptowali. Kiedyś wrzucałem złotówkę i wciskałem
    jeden przycisk i miałem bilet. Komu to przeszkadzało?