  • 41. Data: 2010-12-10 14:08:35
    Temat: Re: Cavallino - jak w Ceedzie wyłączyć to pieprzone...
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > automatyczne ryglowanie drzwi? albo przynajmnie zrobić tak jak w innych
    > cywiliozwanych samochodach, że otwarcie drzwi kierowcy odryglowuje
    > pozostałe??

    w mercedesie wystarczy przytrzymać dłużej przycisk centralnego zamka na
    konsoli
    chociaż osobiście uważam to rozwiązanie za dobre :)
    pzdr
    GL

  • 42. Data: 2010-12-10 14:21:25
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Na pewno nikt?

    ojj, ojj, nie czepiaj się słówek, dobrze wiesz co miałem na myśli,
    swego czasu w CKMK wylatywały szyby i ginęły z nich saszetki, torebki etc.
    więc zamknięcie drzwi nie jest przeszkodą w kradzieży,

    brat

  • 43. Data: 2010-12-10 14:41:17
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-12-10 13:05, Staszek Sosenko pisze:

    > - zasięg/trip w kilometrach lub milach
    Chyba jest w Ceedzie

    > - termometr w st. Celsjusza lub Fahrenheita (tego nie jestem do końca
    > pewien)
    Jest na pewno w Ceedzie

    Za to jeszcze nigdy nie udało mi się przestawić godziny w zegarku ;)
    (tak, wiem - na pewno jest w instrukcji).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 44. Data: 2010-12-10 14:47:52
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote in message
    > ojj, ojj, nie czepiaj się słówek, dobrze wiesz co miałem na myśli,
    > swego czasu w CKMK wylatywały szyby i ginęły z nich saszetki, torebki
    > etc. więc zamknięcie drzwi nie jest przeszkodą w kradzieży,

    W DC tez. Sam ratowalem kiedys kobiete, ktora byla w szoku po kradziezy
    torby z fotela pasazera. I jeszcze dostala w noge kamieniem, ktory posluzyl
    do wybicia szyby. Musialem jej pozyczyc telefon, zeby zadzwonila na policje
    i do meza, bo jej komorka oczywiscie byla w torebce...
    A dzialo sie to w centrum Wwy (JP II/Solidarnosci).

    --
    Axel

  • 45. Data: 2010-12-10 14:48:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > A ja bardzo lubie to rozwiazanie. Duzo slyszy sie o kradziezach np.
    > plecakow z siedzen. Czesto woze laptopa na fotelu pasazera, albo na tylnym
    > siedzeniu i ciesze sie, ze drzwi sie automatycznie rygluja. Ryguluja sie
    > po przelaczeniu skrzyni na D lub R, a otwieraja z powrotem na P.
    > Oczywiscie mozna tez jednym przyciskiem otworzyc od razu wszystkie. Tylko
    > u mnie to sie da bez problemu wylaczyc - jest opis w instrukcj

    chodzi, jak zrozumialem z pierwszego posta, ze kiedy drzwi sie zablokują to
    nie mozna ich otoworzyć OD SRODKA.
    Jaki to ma wpływ na kradzież laptopa otwierając drzwi od srodka?

    To, ze drzi sie blokują dla zabezpieczenia przed kradzieżą czy napadem - to
    ok, ale to, ze nie mozna wyjsc z takiego samochodu kiedy sie ma na to ochote
    to już kompletna bzdura.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 46. Data: 2010-12-10 14:48:55
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Chyba jest w Ceedzie

    ZTCP to jest i chyba wtedy przełącza się też wskażnik l/100km na Mpg

    > Jest na pewno w Ceedzie
    >
    > Za to jeszcze nigdy nie udało mi się przestawić godziny w zegarku ;) (tak,
    > wiem - na pewno jest w instrukcji).

    Da się :-) Ale faktycznie o ile pamiętam jest to dość mało intuicyjne :-)

  • 47. Data: 2010-12-10 14:50:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Może to auto ma inny sposób odblokowywania drzwi.

    to teraz trzeba uczyć ludzi wysiadania z samochodu?
    Super ten samochód.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 48. Data: 2010-12-10 14:55:37
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > ZTCP to jest i chyba wtedy przełącza się też wskażnik l/100km na Mpg

    > Da się :-) Ale faktycznie o ile pamiętam jest to dość mało intuicyjne :-)

    klawisz SET :] to akurat zrobiłem bez instrukcji :]

  • 49. Data: 2010-12-10 15:07:21
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> wrote in message

    Vectra C

    > - autoryglowanie drzwi po ruszeniu

    Tylko bagaznik, reszta drzwi klawiszem w drzwiach

    > - jeden klik pilotem - tylko drzwi kierowcy, dwa kliki - wszystkie

    Tak samo. Oddzielny klawisz do odblokowania samego bagaznika, bez otwierania
    drzwi.

    > - funkcja świateł "follow me home"

    Jest (trzeba "blysnac" swiatlami przed wyjsciem z samochodu)

    > - "ćwierkanie" (a właściwie trąbnięcie) przy zamykaniu pilotem

    Jest, ale akurat mnie to denerwuje.

    > - automatyczne odsuwanie fotela kierowcy po wyciągnięciu kluczyka ze
    > stacyjki

    Nie mam zelektryfikowanych foteli

    > - zasięg/trip w kilometrach lub milach
    > - termometr w st. Celsjusza lub Fahrenheita (tego nie jestem do końca
    > pewien)

    To akurat mozna ustawic, ale po co?

    > i kilka innych.

    Na przyklad blokowanie bagaznika, jesli samochod stoi otwarty dluzej niz
    jakies 5 minut (nie mierzylem).
    Bardzo uzyteczne jest otwieranie wszystkich szyb z pilota. Nieocenione, jak
    sie ma wsiasc w lecie do samochodu stojacego na sloncu. Wchodzac na parking
    otwieram szyby i wsiadam do chociaz troche przewietrzonego auta...

    A chyba najglupszy pomysl, jaki widzialem, to otwieranie bagaznika w Fiacie
    Punto Grande (byc moze to skutek taniej wersji, bo byl z wypozyczalni). Zeby
    otworzyc bagaznik trzeba wsiasc (albo wsunac sie do polowy) do auta, bo
    klawisz otwierania jest na srodku konsoli. Innego sposobu nie bylo - brak
    klawisza na pilocie i brak klamki na tylnej klapie. Jak sie niesie ciezkie
    rzeczy, ktorych nie chce sie postawic na glebie to czlowiek jest bardzo
    szczesliwy. No i do tego otwieranie klapy za krawedz, bo nie ma zadnego
    uchwytu...

    --
    Axel

  • 50. Data: 2010-12-10 15:07:42
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 14:47, Axel pisze:
> [...]
    > i do meza, bo jej komorka oczywiscie byla w torebce...
    > A dzialo sie to w centrum Wwy (JP II/Solidarnosci).
    Ja kilka lat temu tez w wawie nie pamietam nazy ulicy, ale byla to
    wylotowk na Nieporet bylem swiadkiem jak z samochodu stojacego kilka aut
    przede mna na swiatlach poleciala tylna boczna szyba wybita o ile dobrze
    pamietam kostka brukowa z chodnika. Okazalo sie, ze dwoch gosci ucieklo
    z laptopem i dokumentami kierowniczki (torebka). Jeden w jedna strone z
    czesca fantow a drugi w druga. Zanim kobieta zaskoczyla o co biega
    chlopki znikneli miedzy samochodami i budynkami - zdziwilo mnie to, ze
    nikt z przechodzacych przez przejscie czy czekajacych na przystanku
    (odleglosc od 1,5 do 10m od auta) nic nie zrobil (auto stalo jako
    pierwsze przed sygnalizatorem) :-(
    Oskar Wilde