    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cavallino - jak w Ceedzie wyłączyć to pieprzone...
    Date: Fri, 10 Dec 2010 14:48:51 +0100

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:idt439$kjt$1@news.onet.pl...

    > A ja bardzo lubie to rozwiazanie. Duzo slyszy sie o kradziezach np.
    > plecakow z siedzen. Czesto woze laptopa na fotelu pasazera, albo na tylnym
    > siedzeniu i ciesze sie, ze drzwi sie automatycznie rygluja. Ryguluja sie
    > po przelaczeniu skrzyni na D lub R, a otwieraja z powrotem na P.
    > Oczywiscie mozna tez jednym przyciskiem otworzyc od razu wszystkie. Tylko
    > u mnie to sie da bez problemu wylaczyc - jest opis w instrukcj

    chodzi, jak zrozumialem z pierwszego posta, ze kiedy drzwi sie zablokują to
    nie mozna ich otoworzyć OD SRODKA.
    Jaki to ma wpływ na kradzież laptopa otwierając drzwi od srodka?

    To, ze drzi sie blokują dla zabezpieczenia przed kradzieżą czy napadem - to
    ok, ale to, ze nie mozna wyjsc z takiego samochodu kiedy sie ma na to ochote
    to już kompletna bzdura.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl