    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Date: Mon, 04 Apr 2011 09:53:17 -0500

    On Mon, 4 Apr 2011 05:56:15 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >Temat był na Slashdocie wałkowany jakiś tydzień wcześniej, niż A.L.
    >zrobił tu z niego sensację. Akurat dla A.L. możliwość pokazania
    >jakiegokolwiek newsa z jakiegokolwiek znanego uniwerku w USA to wiatr
    >w żagle, ale naprawdę uważam, że w tym wypadku nie ma na co patrzeć.
    >Ot, jakiś univ przesunął OO na późniejszy semestr w programie. No i?

    Przeprazam Kolego, ale jakos tak zywie dla Kolegi wiekszy szacunek niz
    dla "sredniej".. Tym bardziej zadziwily mnie (i zasmucily)
    niemerytoryczne przytyki personalne tego rodzaju jak powyzej.

    JA z niczego nei robie sensacji, po prostu wiadomosc wydawala mi sie
    ciekawa, i w tak zwanym "srodowisku" (przynajmniej tu gdzie jestem)
    wzbudzila dyskusje. Jezeli zas idzie o "uniwersytety amerykanskie" to
    gwarantuje ze jezeli dowiem sie czegos ciekawago o University of
    Zielona Gora, nie omieszkam napisac o tym na grupie.

    >Zwłaszcza, że 100% ludzi, którzy idą akurat na CMU i tak już zna Javę
    >albo innego Pythona (nie wierzę, że jest inaczej),

    Programy uklada sie przy zalozeniu ze na wstepnym kursie nikt nei wie
    niczego. Albowiem wstepny kurs jest nei dla tych co wiedza wszystko, a
    dla tych co wiedza nic.

    A.L.