  • 71. Data: 2011-05-30 18:49:36
    Temat: Re: Car PC - pomysl na projekt
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-30 05:54, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > No i to, ze sa wersje bez wentylatorow, ktore moga sie spokojnie grzac i
    > nic im nie bedzie...

    Jak zaparkujesz auto na słońcu to ciekawe jak to pasywne chłodzenie da
    radę przy temperaturze powietrza powiedzmy skromne 70*C. Jak będzie z
    działaniem w zimie przy -20C też nic pewnego.

  • 72. Data: 2011-05-30 21:29:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2011 13:45:30 +0200, Mikołaj Jopczyński
    <m...@g...com> wrote:

    >Nie mow, ze sie nie da jak sie da:
    >
    >https://tol.home.pl/pub/htpc/

    https://tol.home.pl/pub/htpc/screenshot011.png - ale pl-literek
    zabrakło :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 73. Data: 2011-05-30 23:34:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2011 13:44:24 +0200, Mikołaj Jopczyński wrote:

    >Niee ;) trzeba do niego po ingliszu - czyli pshemek jak pisales ;)

    A jak w ksiazce jest wpisane Przemek, to jak to trzeba mowic ?
    Bo to sie juz chyba wymawia "Ops, can't pronounce" :-)

    J.

  • 74. Data: 2011-05-31 09:18:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 May 2011 05:56:12 +0200, Mikołaj Jopczyński

    > Wprost - ubuntu 11 startuje u mnie szybciej niz win xp.
    > yavdr startuje szybciej na atomie, niz xp + mediaportal.

    Swoja drogą wczoraj podleciał do mnie wspomniany znajomy (od projektu CarPC
    do pracy dyplomowej). Zmontował całość do kupy i okazało się, że postawił
    system na "siódemce". System działa, przy bardzo zbliżonych parametrach
    komputera (procek identyczny), znacznie szybciej niż XP u mnie. Więc
    zacząłem już rozważać przesiadkę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 75. Data: 2011-05-31 09:22:37
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-30 13:55, Cavallino pisze:

    > Po pierwsze - instalacja na pewno z i na dysk usb?

    Tutaj na dysku twardym, ale na pendraku/cf tez cwiczylem jak bawilem sie
    kilkoma instalacjami na raz.
    Fakt, ze na fleszach uruchamia sie nieco dluzej, ale z takiego ssd
    malego odpali sie szybciej niz z hdd.

    > Po drugie - jak długo się uczyłeś linucha żeby to zainstalować? ;-)

    Zeby zainstalowac - wystarczy podstawowa znajomosc komputerow.

    > Po trzecie - to na pewno kodowane kanały polskiej platformy sat?

    Tak, mam swoja karte z c+ podpieta do tego przez zewnetrzny czytnik.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 76. Data: 2011-05-31 09:23:42
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-30 21:29, jerzu pisze:

    > https://tol.home.pl/pub/htpc/screenshot011.png - ale pl-literek
    > zabrakło :P

    Nie chcialo mi sie :)

  • 77. Data: 2011-05-31 09:26:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:is24vt$q3u$1@inews.gazeta.pl...

    > Tutaj na dysku twardym, ale na pendraku/cf tez cwiczylem jak bawilem sie
    > kilkoma instalacjami na raz.

    No widzisz, to co ja próbowałem, a miało być gotową instalacją do htpc,
    nawet nie chciało się z usb zainstalować, na pewnym etapie krzyczało o
    wskazanie cdrom i na tym koniec.

    > Zeby zainstalowac - wystarczy podstawowa znajomosc komputerow.

    LOL !!!

    > Tak, mam swoja karte z c+ podpieta do tego przez zewnetrzny czytnik.

    Niech zgadnę - ss2? ;-)
    A pilot jak jest obsługiwany?
    Obawiam się że mój by nie podszedł linuxowi, nawet na windzie łyka go tylko
    jedenj jedyny program który był z nim dany.

  • 78. Data: 2011-05-31 09:27:18
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-30 23:34, J.F. pisze:

    > A jak w ksiazce jest wpisane Przemek, to jak to trzeba mowic ?
    > Bo to sie juz chyba wymawia "Ops, can't pronounce" :-)
    >
    > J.

    Nie moja fura, wiec tylko chwilke z nia obcowalem, takze nie moge sie
    "ustosunkowac" :)

  • 79. Data: 2011-05-31 09:29:55
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-31 09:26, Cavallino pisze:

    > No widzisz, to co ja próbowałem, a miało być gotową instalacją do htpc,
    > nawet nie chciało się z usb zainstalować, na pewnym etapie krzyczało o
    > wskazanie cdrom i na tym koniec.

    Tez mialem z tym problem - to fakt. Nie chcial z pena sie instalowac.
    Z cd polecialo od strzala.

    > LOL !!!

    Nie loluj. Mozemy sie zalozyc o skrzynke piwka (wody nie lubie) ze
    postawie to bez zadnych kombinacji np u siebie na lapku, nagrywajac
    calosc na kamerce....

    > Niech zgadnę - ss2? ;-)

    Obsluga kart jest troche zagmatwana, ale da sie zrobic.

    > A pilot jak jest obsługiwany?

    Oczywiscie, natywnie przez jajko linuxa. Na usb, radiowy X10 sie zowie.

    > Obawiam się że mój by nie podszedł linuxowi, nawet na windzie łyka go
    > tylko jedenj jedyny program który był z nim dany.

    Mysle, ze predzej ruszy pod linuxem niz pod winda.

  • 80. Data: 2011-05-31 09:56:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Nie loluj. Mozemy sie zalozyc o skrzynke piwka (wody nie lubie) ze
    > postawie to bez zadnych kombinacji np u siebie na lapku, nagrywajac calosc

    Nie, żeby warunek był spełniony to ja bym musiał to zainstalować
    bezboleśnie. ;-)

    > Obsluga kart jest troche zagmatwana, ale da sie zrobic.

    Jeszcze jeden warunek - odpada używanie klawiatury i wpisywaniz niej
    poleceń.
    Dalej się da? ;-)

    > Mysle, ze predzej ruszy pod linuxem niz pod winda.

    Prędzej nie, bo na windzie rusza po instalacji programu, a do linuxa żadnego
    programu na płytce nie dali.
    Chodzi o pilota do obudowy, a dokładniej do takiego kitu:
    http://www.modecom.pl/product.php?category=9&id=417&
    lang=pl&arch=0