  • 81. Data: 2011-05-31 09:58:23
    Temat: Re: Car PC - pomysl na projekt
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-31 09:56, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > Nie, żeby warunek był spełniony to ja bym musiał to zainstalować
    > bezboleśnie. ;-)

    To tez jest do zrobienia.

    > Jeszcze jeden warunek - odpada używanie klawiatury i wpisywaniz niej
    > poleceń.
    > Dalej się da? ;-)

    Jaki system operacyjny instaluje sie calkowicie bez zadnego urzadzenia
    typu input?

    Takie rzeczy tylko w erze.

    lang=pl&arch=0

    Apt-get install lirc i konfifuracja

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 82. Data: 2011-05-31 10:10:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Jaki system operacyjny instaluje sie calkowicie bez zadnego urzadzenia
    > typu input?

    Ale kto mówi o żadnym?
    Myszka może być.

    > Takie rzeczy tylko w erze.

    lang=pl&arch=0

    > Apt-get install lirc i konfifuracja

    Też myszką?

  • 83. Data: 2011-05-31 10:21:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mikołaj,

    Tuesday, May 31, 2011, 9:22:37 AM, you wrote:

    [...]

    > Zeby zainstalowac - wystarczy podstawowa znajomosc komputerow.

    Od dwudziestu lat mi to linuksiarze powtarzają. A potem się okazuje,
    że nawet ich zapytać nie można, jak wrócić z okienka konsoli do trybu
    graficznego, bo znają jedyną odpowiedź "man" (to tylko przykład!).

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 84. Data: 2011-05-31 10:29:55
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-31 10:10, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > Ale kto mówi o żadnym?
    > Myszka może być.

    > Też myszką?

    Upadles sie zupelnie niepotrzebnie.

    Swojego htpc obsluguje (po zainstalowaniu i skonfigurowaniu) tylko pilotem.

  • 85. Data: 2011-05-31 10:30:30
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

> [...]
    > że nawet ich zapytać nie można, jak wrócić z okienka konsoli do trybu
    > graficznego, bo znają jedyną odpowiedź "man" (to tylko przykład!).

    OIDP alt+ctrl+f1

  • 86. Data: 2011-05-31 10:33:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-31, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Od dwudziestu lat mi to linuksiarze powtarzają.

    Tak, tak...

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 87. Data: 2011-05-31 10:34:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Upadles sie zupelnie niepotrzebnie.

    Potrzebnie.
    Do tego żeby obsługiwać htpc niepotrzebna mi znajomość linucha, więc nie
    może ode mnie wymagać podczas instalacji wpisywania bzdetów z klawiatury, ma
    sobie wszystko wykryć sam, zassać z netu (oczywiście sam ma wiedzieć skąd),
    ewentualnie zapytać czego nie wie (dziesięciostopniowe pytania o rodzaj
    podłączonej klawiatury oczywiście wykluczam).

    Dopiero wtedy możesz mówić, że zainstalować to może każdy kto umie
    obsługiwać komputer.

  • 88. Data: 2011-05-31 10:41:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mikołaj,

    Tuesday, May 31, 2011, 10:30:30 AM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > OIDP alt+ctrl+f1

    Podkreślone!

    Wskazuję nieintuicyjność linuksa i niechęć pomocy ze strony
    zaawansowanych użytkowników. Ich chęć pomocy kończy sie na
    propagandzie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 89. Data: 2011-05-31 10:44:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Tuesday, May 31, 2011, 10:33:02 AM, you wrote:

    > Tak, tak...

    O, właśnie - tak też mówią :P Dobra - miało być "od prawie dwudziestu
    lat".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 90. Data: 2011-05-31 11:12:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 30 May 2011 12:24:40 +0100, kamil napisał(a):

    > E, to powiedz dlaczego Flash bez problemu działa na XP na leciwym
    > laptopie, a pod dowolną dystrybucją linuxa byle youtube z jakością 360
    > przycina? :)

    Pytaj Adobe, to ich wynalazek. Flash to generalnie szajs, niestety
    popularny.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl