  • 61. Data: 2011-05-30 10:52:11
    Temat: Re: Car PC - pomysl na projekt
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości news:

    > Generalnie dla CarPC nie ma to żadnego znaczenia, aczkolwiek trochę
    > irytuje
    > mnie na siłę wciskanie, że Linux jest taki super -- bo wcale nie jest do
    > tego akurat zastosowania.

    Próbowałem postawić htpc na linuchu, jako że padł mi hdd z dvbviewerem i
    został tylko dysk usb, którego winda nie lubi jako głównego.
    I niestety, bez umiejętności admina nawet dokończyć instalacji się nie
    udało, a zamiast wsparcia to każdy odradzał taki pomysł, dowiedziałem się że
    praktycznie nie mam szans na prawidłowe zainstalowanie karty sat, i czytnika
    phoenix, każdy kto próbowal to na tym poległ, więc tylko straciłem dzień czy
    dwa.
    Po powrocie hdd z serwisu htpc na windzie postawiłem w 3 h......

    A to car pc ma być coś więcej niż htpc.

  • 62. Data: 2011-05-30 12:03:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 May 2011 08:23:25 +0200, Myjk napisał(a):

    > Generalnie dla CarPC nie ma to żadnego znaczenia, aczkolwiek trochę irytuje
    > mnie na siłę wciskanie, że Linux jest taki super -- bo wcale nie jest do
    > tego akurat zastosowania.

    Na dzień dzisiejszy nawet pecet jako taki nie jest wcale super do takiego
    zastosowania. Tablet z Androidem czy (za przeproszeniem) iPodpaska spełni
    tą rolę lepiej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 63. Data: 2011-05-30 13:24:40
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 29/05/2011 02:20, Borys Pogoreło wrote:

    > E, przesadzasz. Taki projekt i tak wiąże się ze stworzeniem nakładki na
    > system, a to jak będzie narysowana nie zależy od tego co jest pod spodem (z
    > dokładnością do dostępnej palety i rozdzielczości).

    E, to powiedz dlaczego Flash bez problemu działa na XP na leciwym
    laptopie, a pod dowolną dystrybucją linuxa byle youtube z jakością 360
    przycina? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 64. Data: 2011-05-30 13:43:26
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-30 13:24, kamil pisze:

    > E, to powiedz dlaczego Flash bez problemu działa na XP na leciwym
    > laptopie, a pod dowolną dystrybucją linuxa byle youtube z jakością 360
    > przycina? :)

    Nie wiem, u mnie nic nie tnie...

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 65. Data: 2011-05-30 13:44:24
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-29 21:55, J.F. pisze:

    > To jest Seat Leon ? I rozpoznaje polska mowe ?
    > No, no, stalismy sie krajem pierwszej kategorii, a co najmniej
    > awansowalismy z trzeciej :-)
    > Gdzies sie ustawialo ze po polsku czy sam rozpoznal ?
    >
    > J.

    Niee ;) trzeba do niego po ingliszu - czyli pshemek jak pisales ;)

  • 66. Data: 2011-05-30 13:45:30
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-30 10:52, Cavallino pisze:

> [...]
    > straciłem dzień czy dwa.
    > Po powrocie hdd z serwisu htpc na windzie postawiłem w 3 h......

    Nie mow, ze sie nie da jak sie da:

    https://tol.home.pl/pub/htpc/

  • 67. Data: 2011-05-30 13:55:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:is000p$fot$3@inews.gazeta.pl...

    > Nie mow, ze sie nie da jak sie da:
    >
    > https://tol.home.pl/pub/htpc/

    Po pierwsze - instalacja na pewno z i na dysk usb?
    Po drugie - jak długo się uczyłeś linucha żeby to zainstalować? ;-)
    Po trzecie - to na pewno kodowane kanały polskiej platformy sat?

  • 68. Data: 2011-05-30 16:28:53
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 30/05/2011 12:43, Mikołaj Jopczyński wrote:

    > Nie wiem, u mnie nic nie tnie...

    SOA#1 mnie nie interesuje, tym bardziej że z linuxowymi serwerami mam do
    czynienia od dobrych 10 lat. Ale do multimediów nadaje się raczej kiepsko.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 69. Data: 2011-05-30 17:46:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-30 00:40, Waldek Godel wrote:
    > Na windows 2000 miałem uptime
    > [cut nie na temat]

    Bez znaczenia, bo J.F. mowił o Win98 i to tego odnosi się wskazany
    żałosny bug. Fakt ze załatano go dopiero po wypuszczeniu Win98 może
    świadczyć o tym że *nikt* wczesniej statystycznie nie trzymał odpalonego
    windowsa >1 miesiac nawet w samym Microsofcie. Żenada dotyczy tego a nie
    *zupełnie* innego windowsa jakim jest linia NT+.

  • 70. Data: 2011-05-30 18:25:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 May 2011 17:46:20 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    > windowsa >1 miesiac nawet w samym Microsofcie. Żenada dotyczy tego a nie
    > *zupełnie* innego windowsa jakim jest linia NT+.

    aha... i *zupełnie* innej grupy.
    Może pora już skończyć to offtopiczne szturchanie się penisami i
    porównywanie kto 10 lat temu miał dłuższego?