  • Data: 2011-02-14 11:58:18
    Temat: Re: Canvas? Czy może jeszcze Flash?
    Od: Peter May <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-14 12:20, Michał Gancarski pisze:

    > To zależy jaki zasięg chcesz mieć. Zrobisz interfejs na tyle dobry by był
    > obsługiwany ze smartfonów? Jeśli nie, to nie ma co się przejmować i można

    No właśnie urządzenia mobilne szczególnie mnie interesują. Co znaczy
    zrobić "interfejs na tyle dobry by był obsługiwany ze smartfonów"?
    Chodzi Ci o przygotowanie specjalnego layoutu + użycie css media query?
    Czy o coś innego? Bo nie wiem o co chodzi.

    > użyć flasha (i tak jest w Androidzie). Canvas zaś odcina Cię od dużej
    > części tortu w postaci IE.

    Ale można emulować <canvas> w IE. Najlepiej chyba będzie <canvas> +
    flash jako fallback. IE9 natywnie już obsługuje <canvas>.

    --
    Peter