  • Data: 2011-02-14 14:23:28
    Temat: Re: Canvas? Czy może jeszcze Flash?
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Feb 2011 14:15:12 +0100, Peter May wrote:

    [...]

    > To chyba tak gładko nie przejdzie, tj. jeden interfejs do <canvas>-a i
    > flash-a. Ale może ktoś wypowie się w tej materii.

    Powinieneś dać radę. Z flashem porozumiesz się za pomocą ExternalInterface,
    a z canvasem normalnie, jak to z canvasem :-). Stworzysz dwa zestawy
    funkcji manipulujących obrazem, jeden dla flasha, drugi dla canvasa, a
    potem opakujesz je w wywołania (do i z interfejsu), które będą identyczne
    dla Ciebie. To, czy kliknięcie na przycisku "Set Contrast" będzie robiło
    coś z flashem czy z canvasem, będzie już zależeć od tego, który obiekt jest
    dostępny.

    (Mam rację? :-))

    --
    Michał Gancarski