    Date: Sat, 28 Aug 2010 08:08:37 +0200
    From: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon G12 - chyba nie było jeszcze
    <i4tcqb$ndg$1@inews.gazeta.pl> <w...@l...institute.com>
    <i4tfnu$422$1@inews.gazeta.pl> <1...@l...institute.com>
    <i4tke6$kbv$1@inews.gazeta.pl> <i4tlof$k3a$1@node1.news.atman.pl>
    <4c72d357$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c74027b$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c7404df$0$22808$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c7557a2$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c757efa$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c76af43$0$22796$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c76d40f$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c77ffef$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 27.08.2010 20:11, Maciek pisze:

    > Jeżeli masz na myśli pas leżący poziomo, linie prawie poziome,
    > zbiegajace się, to stawiam na test międzyliniowości.

    Miałem na myśli te duże kwadraty poliniowane pionowo. Bardziej w prawo -
    geściej, nieco poniżej środka

    > Tak swoją drogą może gdzieś jest kolekcja obrazów kontrolnych z opisem
    > które pole do czego służyło? Chętnie bym poczytał.

    Praktycznie nie ma. Są jakieś plansze do oceny TV przemysłowej, Ta
    plansza telewizji polskiej, albo pionowe kolorowe pionowe pasy. Więcej
    nie znalazłem. Może za krótko szukałem.
    Lepiej chyba w starych książkach tego szukać, ale tylko dla ciekawości
    (małe zdjęcie, często niewyraźne). Własnie w jednej ksiażce
    przetłumaczonej z rosyjskiego widziałem ciekawą planszę. Tam był test
    rozdzielczości w rogach obrazu, plansza podobna nieco do polskiej.
    Więcej szczegółów nie pamiętam, bo książka z lat chyba 70 i juz jej nie mam.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl