  • 11. Data: 2009-04-30 14:51:53
    Temat: Re: [Canon] G10 do serwisu
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Janko Muzykant wrote:

    > Żeby mi wydrukowali maila? :)

    I pieczatka i podpis i lecisz do UOKiK ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2009-04-30 15:14:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > I pieczatka i podpis i lecisz do UOKiK ;-)

    Nie chce mi się... wolę bez pieczątki i do lasu z włosem zamiast, żeby
    mi się Badacz-ZnawcaRzeczo aparatem bawił przez pół roku.
    Zresztą ten włos wędruje, pewne wkrótce wywędruje za kadr.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-05-06 15:57:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gtceha$5g1$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote:

    > I pieczatka i podpis i lecisz do UOKiK ;-)

    Chyba przeceniasz ten UOiK

    TA