  • Data: 2010-03-20 11:58:45
    Temat: Re: Canon EOS 5D Mark II i pierwszy obiektyw
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek pisze:

    > Dzięki, faktycznie niezłe ceny.
    > Widzę, żę samego korpusu nie kupięchyba taniej niż w okolicach 7200 - 7300.

    Rozumiem, że skoro to samo jest taniej, to po co kupować drożej, ale
    jeśli liczysz się z pieniędzmi, to może faktycznie 5D nie jest dla
    ciebie, może lepiej C 50D? Albo C7D? A do nauki to nawet C550D będzie
    dobry. Ba! Nawet C1000D będzie bardzo dobry.

    A co do obiektywów, żeby było w temacie - kup tego 24-105, czy jak mu
    tam, a potem będziesz wiedział, czy bardziej potrzeba ci szerokiego
    kąta, czy tele. Bardziej jasnego obiektywu, czy nie.

    A tak swoją drogą, to czemu, skoro wiesz, co chcesz kupić, pytasz się,
    czy lepiej kupić za 10 000zł, czy za 7 000zł? Bo tak zrozumiałem z
    pierwszego twojego postu. Przecież to nie będzie inne 5D jeśli kupisz za
    7kzł niż za 10 kzł.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.