  • Data: 2009-08-23 17:11:52
    Temat: Re: Canon 70-200 z IS czy bez IS?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szolek pisze:
    > Użytkownik "greenman" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>> potrzebny. Nie używałem nigdy stabilizacji. Nie mam z nią
    >
    > Nastawiam się na rodzinkę, może trochę śluby znajomych w plenerze itp...
    > Duża jest różnica w jakosci fotki z wyłączonym IS?

    IS daje Ci 3EV mniej więcej. Czyli dla gdy dla długiego końca
    potrzebujesz czasu 1/200, to z IS zrobisz nieporuszone 1/90, może z
    pewną ręką 1/60. Bez IS musisz 1/320, ew. 1/160. To nie kwestia jakości,
    tylko możliwości wykonania nieporuszonego zdjęcia. Przy czasach 1/320 i
    krótszych IS Ci nic nie daje.

    wer