  • Data: 2013-01-24 20:06:41
    Temat: Re: Canon 650D vs Nikon D5100?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Rzecze Ergie:

    > Bo nie mieli zooma który pokrywał ten zakres. Ja się nie pytam co było
    > kiedyś tylko jak jest teraz. Skoro ktoś ma dwa zoomy pokrywające ekwiwalnet
    > 28-300mm To z czego będzie miał większy pożytek z portretówki czy standardu?
    > IMO z portretówki.

    Wiesz w ogóle po co ludzie kupowali 50 mm na cropie?

    Bo jak już kupili CCD z kitem, to nagle się okazywało, że jednak ten zestaw
    nie pozwala zrobić ładnego zdjęcia bez lampy. I nie pozwala uzyskać ładnie
    rozmytego tła, jak w tych zdjęciach na forum. Więc na forum potem pisali,
    żeby kupić jasny obiektyw. A co miał sobie wybrać amator, jeśli miał do
    wyboru 50/1.8 za 500 zł, a potem już tylko 35/2 za 1200 zł, 50/1.4 za 1200
    zł, 24/2.8 za 1500 zł itd? Wybierał jedyny tani i jasny obiektyw, czyli
    50/1.8. A jak już wybrał, to zaczynał dorabiać ideologię, więc nagle okazało
    się, że ten obiektyw jest super, brzytwa, portretówka, makro na
    pierścieniach itd.

    Dokładnie tak samo dorabiano ideologię do M42, że super plastyka, ostrość
    itd. A to był bieda - zakup.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com