  • Data: 2013-01-21 17:01:20
    Temat: Re: Canon 650D vs Nikon D5100?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-21 16:17, Raffaello pisze:
    > Ale ja nie chcę mieć aparatu Sony. Nie kupię nigdy niczego z Sony - mam
    > swoje powody ku temu.

    Ale wiesz, że w dzisiejszych czasach nie ma żadnego Sony tylko kapitał,
    know-how, akcjonariusze i tak dalej? :)
    Jak już chcesz koniecznie jakiś korzeni, to jest trochę Konika, a
    bardziej Minolta.

    > Nie nie zamierzma też wchodzić w kompakciki bo takowego miałem i czasami mam
    > w reku i nie sięga on do połowy piętki lustrzanki jeśli chodzi o to CO można
    > uzyskać i w JAKI sposób.

    Zatem na pewno rozróżnisz zdjęcia robione kompakcikami i lustrzankami :)
    http://as.elte-s.com/patrz/duze.htm

    > Miałem też w ręku hybrydę - to też nie jest to.
    > Ktoś w niższym wątku dawał linka do wspaniałych zdjęć wykonanych róznymi
    > aparatami - pozwolę się tu odnieśc, że zdjęcia są fajne, ale byle
    > pałerszotem ich nie zrobił, tylko musiał mieć coś, co nie łapie szumy w
    > biały dzień w cieniu dachu... (sic!!!). (vide A630)

    Nie porównuj dziadka do obecnych konstrukcji. Prawda jest taka, że
    teoretycznie lustrzankami można więcej, ale praktycznie to z kompaktu
    jest większy uzysk, chyba że będziesz się telepał ze statywem, torbą
    pełną wszystkiego i babrał z każdym ujęciem kupę czasu.

    > Ponawiam więc pytanie - Nikon D5100 czy Canon 650D?

    Wciąż 5100 bez dwóch zdań.

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/